23 Kasım 2012 Cuma

Tırnaklarda Son Moda Havyar Manikür - Caviar Manicur






Zamanın ve modanın ilerleyişine yetişmek mümkün değil doğrusu.. Öyle ki yiyecek olarak adını bildiğimiz havyar şimdilerde havyar manikürü diye tırnaklarda yeni trend oldu. :)
Henüz deneme fırsatı bulmadım bazı blogger arkadaşlarımın uygulamalarını gördüm ve gayette eğlenceli buldum. 





Havyar manikür nedir nasıl yapılır, size kısaca bahsedeyim. Havyar manikür oje ve minik minik boncuklardan oluşan bir set. Yapılışı ise ojeyi sürüp kurumadan üzerine boncukları döküp presliyoruz hepsi bu kadar. 

Sonuç sevimli ve eğlenceli tırnaklar :) 


Tabii şimdi doğal olarak ilk akla dökülür mü dökülmez mi sorusu geliyor ama uygulamadığım için fazla bilgim yok ancak çözüm yolu bulabiliriz. :)









 Ayrıca illa ki havyar manikür seti almadan da yapılabilir. Elimizde olan ojemizden uygulayıp üzerine minnak minnak boncuklar alıp dökerek de yapabiliriz :)









Yapılışıyla ilgili kısa bir video paylaştım onu izleyerek de bilgi sahibi olabilirsiniz :)



İyi seyirler....

14 yorum:

  1. ben yaptım geçen gün Deryacımdan aldığım boncuklarla süpper oldu ne dökülme ne bişey..
    http://audreyinsekerleri.blogspot.com/2012/11/havyar-manikur-yaptmm.html buradan bakabilirsin uygulamaya..

    YanıtlaSil
  2. kızz ıyıms hoşmusda çıt çıt doKulur bu yolda falanyA mıllet bakar bısımı dusurdum dıye yere,hoş geende ama Pullular sımlıler favorİm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok düşmez :))) hadi düşer diyelim üzerine cila süreriz o zaman düşme şansı hiç yok :)

      Sil
    2. eheh tek tÜk de olSa düşer kız hele ben bırseye ozeniyim yapıyım kesin dıyorum bak cıddıyım ya bozulur ya bısı yabısdırdıysam cıkar mtlaka
      (nazarr nazar cok pis bişi )oyusden azcık azcık dokulebılır dıkkad edmek lazım kıss :DD

      Sil
    3. :)))) yani dikkat etmek lazım

      Sil
    4. e-tabı yanii dıkkad edmek şaRt bu arada ılk baktıgımda hayyar dıye okudum yazıyı guldum kendı kendıme sonrada :DDD

      Sil
    5. Allah ne yapmasın seni kız :)))

      Sil
    6. ne yapmasın kız kotu yapmassın meselA ben ıyıyım bolE :D

      Sil
    7. dökülecek diye endişelenmeyin ben tırnaklarımdan zor çıkardım o derece yapıştı yani..

      Sil
    8. endışelenme falan yok sorun yok cınım espirik yaptık biZ ıhtimaller üsdüne :))

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)