14 Kasım 2012 Çarşamba

*** Kendin Yap *** Kot Gömlek Kesip - Yenileme (DIY)

Kot gömleklerimize pencere açıyoruuuuuuz :)

Şaka değil,evet kot gömleğimizi kesip pencere açıp yeniliyoruz..
Her ne kadar havalar soğusada kıyafetlerimiz kalınlaşsa da bu çalışmayı çok beğendim.

Bu güne kadar sade bir şekilde giydiğimiz kot gömleğimizi,kesip biçip yeni bir görünüme kavuşturuyoruz.Ve şık bir görünüme sahip oluyoruz. 

Bakınız görseller her şeyi çok güzel anlatıyor.Hayran kalacaksınız,ben bayıldım bile :)












Malzemelerimiz bu kadar ve başlıyoruz :)































Veee işte sonuç!!

Yepyeni bir görünüme kavuşabilirsiniz...

Hatta bence bu kadar yenileme yaptıktan sonra açtığımız pencerenin çevresine yani dikiş kısmına zımba veya taşlarla süsleyebiliriz. Daha şık bir hava katabiliriz değil mi? 


(kaynak) 



SEVGİLER

9 yorum:

  1. gerçekten de güzel olmuş denemeye değer..

    YanıtlaSil
  2. hay allahım bune bolee kız guneşede cıkalım yansın orası yanık pencere diye modA çıkarmış nihaha :DD kız yabdınmı yoksaa sen cesaretını toplaYıp:S :? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu akşam beni en çok güldüren kişi oldun ya :))) henüz yapmadım yaparsam paylaşırım burada ama dediğini düşündükten sonra bi kararsız kaldım :))))

      Sil
  3. :))ahhh kızz sen ÖLme emii koptum bnde smdı kararlıı olsaydınnn bidee kız delımsın saçmalama kendıne gell yapılırmı bu ya mınık mınık yuvarlak açabılırsın ama da bu resmen pencEre kız bı egılse herşey ortAda mazallah aman ha sakın diYimm....:DDD:))
    alem fm i dınle bu arada sen zekı kayahanı belkıde dınlıyorsundur bılemem dnlemıorsan hafta ıcı hrgun 12 de aç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam seni dinliyorum aman ha sakın yapmıyorum :))))) bu arada dinlerim tabi ama yavaştan kaçıyorum uyku vakti geldiiii :)

      Sil
    2. aman ha! :))) taMam caNım iyi uykulaRr sana bol kozmetikli rüyalAr (:

      Sil
  4. Merhaba içeriğinizi çok sevdim :) İlham verdiniz teşekkür ederim,
    Hiç böyle bir fikir, böyle bir yenileme görmemiştim o kadar da dıy fikirlerini inceliyorum, gerçekten tebrik ederim sizi :)
    Bir gömlek ancak bu kadar güzel değerlendirilebilirdi :)
    Kesin herkes soruyordur nereden aldın diye :D Aslında işi ilerletip o açık kalan kısma tül de dikebilirdin ama sanırım çok abartmak istemedin :)
    Daha yeni yeni başladım dönüştürmeye ve elimdeki malzemeleri çöpe atmamaya :)
    Gerçektende insan bunları yaptıkça hem mutlu oluyor hem de yeni bir kıyafet elde ediyor daha ne olsun :)
    Dıy fikirlerini bu yüzden çok seviyorum isterseniz birde şu yazıya bakabilirsiniz;
    https://www.tarz2.com/kotlarini-donustur
    Aslında blog değil bir ikinci el sitesi yeni keşfettim ve kıyafet aldım bir sorunla karşılaşmadım aksine oldukça yardımcı olan bir site ve iyi durumda kıyafetlerin çoğu...
    Diğerleri ile kıyaslayıp tercih ettiğim bir sitedir inceleyince demek istediğimi anlayacaksınız :)
    Bu benim naçizane önerimdi inceleyebilirsiniz isterseniz :)
    Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :***

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)