5 Temmuz 2013 Cuma

Sivilce ve Leke Tedavim

Merhabalar!

Geçen hafta cuma günü erkenden uyanıp cilt doktorumla görüştüm. Instagramdan takip edenler bilirler orada bahsetmiştim. Doktorum Emel Hanım,ilgili bir bayan ve inanılmaz motive ediyor. Sanki o odadan çıktıktan sonra bütün lekeler silinip gidecekmiş gibi geliyor insana :)

Öncelikle cildim hakkında konuştuk kuru/karma ve yanaklarım karmadan yağlıya dönük olduğu için sadece kuru bölgeleri düşünmemem gerektiğini ve beni doğru ürünleri kullanmaya yönlendirdi. 

Sivilceler eskisi gibi çıkmıyor tek tük özel günlerde çıkıyor ama leke sorunum vardı. Sol yanağımda çok hafif lekeler var ama benim sorunum sağ yanağımla. Sağ yanağımda daha çok leke var ve kapatıcı,fondöten vs. kullanmadan kendimi iyi hissedemiyorum. Ama nereye kadar böyle gidecek? Tedavi olup kurtulmak istediğimi ve artık sadece nemlendiricimi sürüp kendimi dışarıya atmanın mutluluğunu yaşamak istediğimi söyledim ve tedavi sürecine girdim. Makyaj yapmayı inanılmaz derecede sevsem de bazı günler oluyor ki özellikle de yazın fondöten,kapatıcı gibi ürünler kullanmadan sadece güneş koruyucu kremimi kullanıp dışarıya çıkmayı istiyorum.

Uzun süreli bir tedavi olacağa benziyor. Tedavi süresince kullanacağım ürünler ise bunlar. Bunların dışında ise cilt bakımımda kullandığım ürünler var ancak sivilce leke tedavimde kullanmam gerekenler bunlar.




Bazı günler dışında sivilce çıkmasa da daha önceden çıkan sivilcelerin lekelerinden kurtulmak istiyorum. Benim gibi bu tarz bir tedavi gören varsa kullandığı ürünleri ve tedavinin nasıl geliştiğini paylaşırsa çok sevinirim. Maalesef kısa sürede sonuç alınmıyor ve uzun süreli bir tedavi olacağı için sabır istiyor. Sabretmek ise gerçekten zor. Ürünleri kullanmaya başladım ve azıcıkta olsa belirtiler olsun istiyorum ama yok,yok!
En azından 2 hafta kadar sabretmem gerek.

Öncelikle La Roche Posay Effaclar Jel ile cildimi temizliyorum. Muhteşem bir temizleyici! Hakkında detaylı yazım olacak ama ilk kullanımda bile muhteşem bir sonuç aldım. Evet,cildimi temizledikten sonra

Cleocin T solüsyon ile tampon hareketlerle sivilce ve lekelerin üzerine sürüyorum.


Solüsyonun başlığı bu şekilde ve kullanımı oldukça pratik. Sivilcelerin üzerine pıt pıt sürüyorum. Ayrıca  bu solüsyondan sonuç olabilmek için cildin güzel bir şekilde temizlenmesi gerekiyor. Bu yüzden kullanılan temizleyici ürün adımda çok önemli.


3 günde bir sadece gece uygulamam gereken ürün ise Isotrexin Jel. 


Çok etkili bir ürün olduğundan sadece sivilce ve lekelerin üzerine çok ince bir şekilde uygulanıyor ve ciddi anlamda cildi kurutup soyuyor. Ben sadece 2 defa kullanabildim ve ikinci kullanımda kuruma ve soyulmalar başladı bile. Bu jel ise dikkatli kullanılması gereken ürünlerden. Yoğun bir şekilde uygulamamak gerekiyor. Yanma,kızarma,sızlama gibi durumlarda ciltte en fazla 4-5 saat tutup yıkamak gerekiyor ama bir süre sonra cilt bu ürüne alışıyor ve gece sürüp sabaha kadar bekletebilecek duruma geliyor. Neyse ki bende öyle bir sorun olmadı sürüp rahat rahat uyuyorum :) Bu ürünü sadece gece kullanmam gerektiğini özellikle belirtmek istiyorum çünkü bu ürün kullanıldıktan sonra güneşe çıkmamak gerekiyor.

Bu ürün 3 gecede bir kullanıldığı için kullanmadığım günlerde La Roche Posay Effaclar Duo kullanıyorum. Detaylı yazısı gelecek.


Cleocin T solüsyondan sonra sabah ve akşam ikisini birlikte kullanmak cildime biraz ağır geldi sanırım.Bu yüzden sadece gündüz kullanmaya karar verdim.


Kullandığım ürünler bu kadar. Şimdilik olumlu yada olumsuz yorum yapamıyorum ancak 1 ay kadar kullanıp yorumlamak daha doğru olur diye düşünüyorum. Biraz araştırma yaptım ve bu ürünler kullanıldıktan sonra sivilcelerde önce artış olduğunu ve daha sonra kuruyup bir daha çıkmadığını söyleyenler, cildi kuruyup soyulanlar ve sivilcelerin tek tük çıktığını söyleyenler vs bir çok söylenti var açıkçası ama en güzeli ürünleri kullanıp sonucu almak. :) Bende de yavaş yavaş kabuklaşmalar olduğunu söyleyebilirim. Gelişmeleri mutlaka yazacağım.


Tedavi süresinde desteklerinizi bekliyorum...



Ayrıca ben tedavim için bu ürünleri kullanıyorum ama kimseye alın diye önermiyorum. Benim cildim için uygun olan bunlardı ve doktorum bunları önerdi. Sizlerde doktora mutlaka başvurun ve önerisiyle doğru ürünler kullanın. Sormak istediğiniz bir şey olursa yorum kısmından yazmak istemezseniz eğer hiç çekinmeden tqc.dmr92@gmail.com'a mail atabilirsiniz. Sivilcelerden ve lekelerden birbirimize destek olarak kurtulabiliriz :)


Sevgiler,bakımlı günler...

55 yorum:

  1. merhaba
    benim de cildim sorunlu :( ergenlikte bile tek tük sivilceyle atlatmış biri olarak iş başlayış döneminde sivilceler lekeler bastı yüzümü. ben o dönem raoccutane kullandım 6 ay ve inanılmaz faydasını gördüm. ama lekelenme özellikle doğumdan sonra iyice yerleşti. ama benim gittiğim doktor bunlar çil dedi ya!!! devlet doktoruna gitmemek lazım sanırım bu tip sorunlar için. gene de expigment verdi ama güneşte kullanması sorun olduğundan sonbaharı bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Ah şu sivilceler!! Hepimizin ortak sorunu :( Roaccutane tedavisi için doktorumla görüştüm ama bu tedavi için erken olduğunu önce bu ürünleri kullanmamı söyledi eğer tedavim sonuç vermezse başka tedavi yöntemlerine geçebileceğimizi söyledi umarım sonuç alırım :) Her doktorada güven olmuyor tabii ki haklısın. Umarım sende kullanıp sonuç alırsın. Bu havalarda tedavi sürecinde cildi korumak çok önemli :)

    YanıtlaSil
  3. Ben sivilcelerimle ilgili hiç doktora gitmemiştim. Son üç aydır sadece dört-beş sivilcem çıktı. normalde hergün olurdu şimdi ayda bir oluyor. Hazır azalmışlarken tamamen bitsinler istedim. Aku-mer'e gittim epilasyon için iki tedavi var biri iki seanslık seansı bin tl diğeri on seanslık seansı 100tl. Annem o kadar para veremem çalışınca git yaptır dedi. Ben dayanamadım gidip clinique'le konustum temizleyici tonik cart curt sanırım 5ürün vardı toplamda 400tl yapıyor. Yılbaşı indirimini bekleyip onlardan almak istiyorum. Ama o zamana kadar doktoa da gidebilirim. Güvendiğim bir cilt doktorum olmadıgı için ona da tereddütlüyüm. Sivilce çok zor iş yahu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ergenlik döneminde sivilcelerimle baş edemeyip gittim ama imex gibi bir kaç ürün verdi ve o zamanın verdiği sabırsızlıkla düzenli kullanmadım ve sonuç alamadım. Bence bir ürün almadan önce cilt doktoruna başvurup en azından cildinle ilgili bilgi alabilirsin. Hangi marka olursa olsun bir bilene danışmak gerekir diye düşünüyorum. İnan cilt üzerine konuşmak bile moral veriyor insana :)

      Sil
    2. biodermanın white object serisi ile ilgili bilgin var mı? blogunda bulamadım ama. aslında çok inanmıyorum kozmetik ürünlerle çözüleceğini bu işin ama. şu kimyasal peelinglerle önce cildi kazıyıp cosssss diye sonra yeniden koruyarak başlamak lazım diye düşünüyorum ben :)))

      Sil
    3. Dediğin ürünü kullanmadım maalesef :) cildi kazıyıp coss diye sürersen cildini yakarsın daha zor olur o zaman alemsin ya :)))

      Sil
  4. hepsini ve daha bir çoğunu hayatımın çeşitli dönemlerinde 1 ay kullanıp salladım. effaclar duo kullanıyorum şuan. azimliyim, bu defa bırakmayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şimdilik çok azimliyim :))) umarım iyi sonuç alırız :)

      Sil
  5. eveett ben de bu ürünlerin hepsini kullanmıs biri olarak yorum yapayım :)
    öncelikle zoretanin tedavisi gördüm 7 ay kadar. ama kesin çözüme maalesef ulaşamadım, tabi ki eskisi ile alakası yok, ama hem lekeler kaldı sivilce yerlerinde, hem de arada belirli bölgelerde azık stres yapsam hemen pırtlayıveriyor ;) özel günlerde çıkması çok normal o zamanları kastetmiyorum tabi ki ;)
    isotrexin kesinlikle çok etkili, içinde antibiyotik oldugu ıcın aksam sadece sivilceli bölgeye sürdügümde sabah kurudugunu görüyorum, bu çok mutluluk verici :) La roche ürünlerini tedavi sonraıs alıp kullanmaya baslamıstım, kısın cok memnundum ama yazın la roche un nemlendiricisi biraz yakmaya basladı cildimi, ben de exipial aldım tedavi zamanlarında kulandıgım gibi, simdi gündüz normal nemlendirici yerine onu kullanıyorum misss gibi :)
    cleocin T ise bana hiç bi zaman hiç bi şekilde etkili olmadı. o sanki tonimiş gibi hissediyorum böyle mikrop kırıcı :) ( sanki alkol gibi, aknenin en azından cevreye dagılmasını engellıyor gibi)
    tek kullanmadıgım effaclar duo, bilgim yok o yüzden, ben effaclar temizleme jeli(sendeki) tonik ve nemlendiricisini kullandım.

    simdi sana gelirsek, cildini tabi ki bilemem doktor hanımın üstüne de laf söylenmez ;) ama kesin sekilde sıfırlanacak izler silinecek gibi çok umutlar içine girme lütfen.. cilt tipine göre bu durum değişir tabi ki ama deriyi soydurma die söylenen islemler olmadan tam sonuc alınamıyor diye biliyorum..
    bi de söyle bişey var, zaten düzenli olarak dogru ürünü kullanırsak elbette cilt cevap verecek :) ben zamanında çok sabırsız olup sonradan akıllananlardanım sanırım :)

    geçmiş olsun, umarım diledigin gibi olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bilgi verdiğin ve destek olduğun için teşekkür ederim :) effaclar duo bende de hafif yanma yapıyor ama mevsimden kaynaklanıyor demek ki.. Birde effaclar temizleyici jel göz altlarımı ve ağız çevremi çok kurutuyor sende de öyle sorunlar oldu mu? Pazartesi günü doktorla görüşeceğim umarım güzel sonuç alırım.. Tekrar teşekkürler :)

      Sil
  6. bende ruc kullandım ve bırakalı 6 olmadı ama sivilcelerim çıkmaya başladı gene çok rahatsızım doktoruma tekrar gidicem. sivilce izlerim içinde kiehls'den serum aldım 1 aydır kullanıyorum. lekeler için 1-2 ay değil en az 6-7 ay sabretmek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedaviden sonra tek tük çıkması normal ama aşırıysa tekrar doktorunla görüş tabii.. Haklısın zaten kısa sürede oluşan şeyler değil tedaviside uzun sürüyor sabırlı olmak lazım.. :)

      Sil
  7. Bende bu ürünlerden kullandım ve pek sonuç aldığımı söyleyemem. Daha sonrasında doktorumun verdiği karışımlardan oluşan kahverengi bir krem vardı onu sürdüğüm zaman bayağı etkisini görmüştüm :) Tabi şimdi kullanmıyorum bayağı oldu. Estee Lauder'ın leke için serumu var şuanda onu kullanıyorum memnunum. Tabiki de herkessin cildinde farklı etkiler olduğu için umarım tedavin olumlu olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim:) Doktorumla görüşünce bahsettiğin kremi soracam.. Tekrar teşekkürler :)

      Sil
  8. isotrexin ve cleocin-T yi kullandım.isotrexin için ehh diebilirim yalnız o soyduğu aslında derin değil ilacın kuru kalıntıları aslında onu belirtmek isterim yaklaşık 2 ay kullandım,cleocin için direkt çöpe at derim.. insan çok umutlanıyor umut bağlıyor bu ilaçlara bende öyleydim kafayı siwilcelere takıyosun habire anlıyorum seni.. umarım dilediğin cilde kawuşursun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cleocin-T işe yarıyor aslında yeni çıkan sivilceye geceden uyguluyorum sabaha sönmüş oluyo.. Şimdilik tedavimde çok fazla bi gelişme yok zaten bir ay oldu ve bu sürede çok fazla sonuç beklemiyorum ama umarım istediğimiz gibi bi cilde sahip oluruz. Yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Ben yaklaşık 3 yıldır aynı dermatolog tarafından tedavi görüyorum. Daha öncede bir kaç kere doktora gidip bırakmıştım. En sonunda karar verdim ve başladım. Yaklaşık 3 yıldır da devam ediyorum. Gerçekten işe yaradı. Benim özellikte T bölgemde minik minik kabarcıklar ve özel durumlardan kaynaklı büyük sivilcelerim vardı. Minik kabarcık gibiydi ama T bölgemi tamamen kaplamıs şekildeydi. Şuan eskisinden çok daha iyi durumda cildim. Kullandıgım ürünlere gelince ilk etapta "benzamycin" ve solante g
    neş koruyucu kullandım ve bu süreçte kesinlikle fondöten pudra vs kullanmadım. "benzamycin" gerçekten çok etkiliydi önce o minik sivilceleri kabarttı sonra tek tek kurutarak döktü. benzamycin'den sonra "differin jel" kullanmaya başladım. Daha sonra tekrar benzamycin ve sonra yine differin jel :) bir süre böyle devam ettim ve dediğim gibi bu süreçte asla fondöten kullanmadım sadece güneş koruyucumu sürüp dışarı çıktım. Laroche-posay temizleme jelini ve effaclar k yı bende kullandım fakat ben hiç memnun kalmadım.Cildim düzelmeye başlayınca doktoruma fondöten kullanabilir miyim diye sordum bana kışın kullanabilirsin fakat su bazlı ürünler kullan dedi. Şuan cilt bakımımı şu şekilde yapıyorum ; yazın biodermanın güneş koruyucusunun renkli olanını , biodermanın cilt temizleme suyunu, geceleri isotrexini kullanıyorum. Kışın maybelline su bazlı fondöten bioderma cilt temizleme suyu ve isotrexin kullanıyorum. Tabi her zaman isotrexin,differin benzamycn kullanmıyorum. 2 yada 3 ayda bir bunlar her kontrolde değişiyor.
    Sana tavsiyem ise SAKIN VAZGEÇME ! Ben yıllardır ugrasıyorum. Ugrastıgımada pişman degilim. Çünkü gerçekten bir uzmandan yardım almak çok iyi sonuclar getiriyor. Tabi her doktora güvenmemek gerektiği gibi sürekli aynı doktora gitmekte önemli. Ve doktorum bana ciltteki en önemli sorunun temizlik oldugunu söyledi. Elinden geldiğince cildini temiz tut. Kışın su bazlı fondöten rüzgarın zararlı etkilerinden yazın güneş koruyucu da güneşin zararlı etkilerinden cildi koruyor. Ama yine söylüyorum SAKIN VAZGEÇME ! BAŞARACAKSIN :)

    YanıtlaSil
  10. merhabalarr bende bugun insallah baslayacagim isotrexine birde dediginiz gibi cilt temizligi cok onemli onun icinde bana imex syndet sivilce(akne) icin sabun onerdi onunla beraber kullanacagim kesinlikle sizin verdiginiz bilgileri okuyarak rahatladim bende mucadele edeyim insallah sonucunu alirimm :)

    YanıtlaSil
  11. Effeclar duo hakkında ne düşünüyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LRP Effaclar Duo hakkındaki yazıma buradan bakabilirsiniz.

      http://tugceninkaleminden.blogspot.com.tr/2014/02/la-roche-posay-effaclar-duo.html

      Sil
  12. Sivilcelerden kurtulmak gerçekten sabır ve çaba istiyor.. benim cildim sivilceye çok yatkın herhangi bir ürün direk sivilce yapabiliyor ama nihayetinde 6 senenin sonunda başa çıkmayı başardım hala azar azar ciksalarda bana hayati dar etmiyorlar.. şimdi kullandığım ürünleri instagramda anlatıyorum nasıl başa çıktığımada. Oraya bakabilirsiniz ismim evennstar:)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, ben şu sayfadaki birkaç öneriye baktım (http://www.saglikbir.com/76-sivilceler-nasil-gecer.html) ama pek işe yaramadı gibi sizin ilaçları denemeye korkuyorum. sonuçta önemli olan biraz doğal olması. siz de bu sayfadakileri uygulamaya devam etmelimiyim tuğçe hanım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, devam edin ya da etmeyin diyemem doktor değilim ve kimseyi yönlendirmem doğru olmaz. Ben sadece tecrübelerimi paylaşıyorum. Bence siz de bir doktora başvurun. Sivilce tedavisi sabır ve zaman istiyor hemen sonuç almayı beklemeyin.

      Sil
  14. Merhaba. minicik çukurluklar var yanak bölgemde baya küçük effaclar k sanırım soyucu etkisi varmıs geçebilir mi ? Yada önerdiğin başka ürün? Sİyah nokta sorunum hep var zaten iyi gelen bi ürün önerirsen sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bahsettiğiniz ürünü kullanmadığım ve incelemediğim için bilgim yok. Bence soyucu etkili ürünler kullanmadan önce doktora başvurmak en sağlıklısı olur. Ayrıca siyah noktalar için şuan bir ürün deniyorum gelişmeleri paylaşacağım. :)

      Sil
  15. merhaba tuğçe :) öncelikle böyle bir konuya değindiyin için sana teşekkür edeyim. Bende sivilcelerden ve izlerinden çok şikayetçiyim ve yorum yapan arkadaşlarımızdanda yardımlarını görüşlerini bekliyorum. arkadaşlar bundan 1 sene önce sivilce tedavim için doktora gittim ve bana roaccutane/zoretanin tedavisine başlıcağımızı söyledi bende başladım 1 ve 2. aylarda düzenli kullandım ama daha sonraları düzensiz kullandım sivilcelerim geçmişti yüzüm gayet güzeldi bende ilacı tedavim bitmeden bırakmıştım. fakat daha sonralarda minik minik deri yüzeyine çıkmamış kırmızı izlerim oluştu sadece yanak bölgemde bende kapatıcılarla idare ederim diye düşündüm fakat her o makyajı çıkardığında aynada kendini öyle görmek insanı mutsuz ediyor ve motivasyonunu düşürüyor. Sizce bir doktora gidersem tekrar bu ilaç tedavisine mi başvurayım yoksa bana önerebilceğiniz başka bir şey var mı yaşım 19 ve yüzümde yağlı. Yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Lekeler için çözüm bulmuş değilim ama doktora başvurmanız daha faydalı olur diye düşünüyorum. Sivilceniz yok sadece lekeleriniz var sanırım o yüzden aynı ilaçları kullanmanız gerektiğini düşünmüyorum. Lekeler için farklı ürünler önerirler. Doktora görünürseniz nasıl bir tedavi uygulanacağını paylaşırsanız çok sevinirim:) Sevgiler

      Sil
  16. merhabalar :) sadece kırmızı lekeler varsa ozoxlive jele bi bakın istrseniz :) ben 1 hafta boyunca geceleri sürdüm :) lekelerde baya bi azalma oldu yani kendime göre sağ yanağımdakilerin yarısı fln gitti:) sağ yanakta çok bişi kalmadı :) ama sol yanağımda da sönme oldu ama okadar etki etmedi :) sol tarafta sağ yanağım gibi olsa hiç uğraşmam ama öyle işte :) yüzümde 2-3 tane yağ butonu olüştürdu :( ondan bıraktım :) şimdi limon sürüyorum :) yağ butonları geçti 1 gecede 1-2 yeni sivilce çıkmıştı onlarıda limonla geçirip sonra yine devam edicem :) ozoxlice sivilce geçirmiyomuş gibi geldi bana :) herkes ozon yağının çok etkili olduğunu söylüyo ama bende öyle olmadı ama lekelerde harbi baya işe yarıyo :) sizin cildine uygun gelirse daha iyi sunuçlarda alabilirsiniz 1 ayda fln hepsinden kurtulursunuz :)

    YanıtlaSil
  17. merhabalar
    zamanla butun izler gecer merak etmeyin ama beklmeyi kim isterki kimse..
    bende liseden kalan sivilce izlerim var kurtulmak istiyorum lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  18. Ne çok sivilce problemi yaşayan varmış ya :D Sizin aranızda olmaktan mutluluk bile duyacam nerdeyse :D ne yapsak geçmiyorlar bir türlü. Sivilce Nasıl Geçer burada yer alan yöntemleri uygulayınca geçti ama gene çıkıyor başımın belaları. Sanırım Cilt olgunlaşıncaya kadar sivilcelerle barışık olmak gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  19. Güzel paylaşım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. bende tedaviye başladım neredyse iki hafta olcak.effaclar duo kullanıyorum fakat onu kullanmadan önce yüzü köpüğü ile temizlemek gerekiyor mu?

    YanıtlaSil
  21. Merhaba tedavinizin sonucu nasıl oldu acaba?

    YanıtlaSil
  22. Yok artıık. Bende aynı sizin gibi bir yıl önce aynı Ürünleri kullandım cleocin t, effaclar duo ve isotrexin jel! :)
    Ben sonucunu kısa ve uzun vadede gördüm fakat isotrexin bitirince sivilce oluşumu tekrar oldu onun dışında Jeli kullandığım süre boyunca sivilce kalmamıştı hiç. Aksatmadan kullan işe yarayacak inan bana :)
    Şimdi nuxe brightening program serisini kullanmaya başladım kalan çok ufak renk eşitsizliği de onunla geçsin diye.
    Blogunu yeni keşfettim. Üç gün önce ben de blog dünyasına girdim umarım ben de başarılı olurum, göz atmaya beklerim :)

    http://kozmetigedair.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben de bugün cilt doktoruna gittim bana zoretanin verecekti ama ben ilacın yan etkilerinden korkup istemedim zaten sivilce sorunum çok fazla yok tek tük çıkıyor arada benim asıl sorunum siyah noktalar.Bana doktor isotrexin verdi 2 güne bir geceleri sür dedi.bir sürü yorum okudum çok iyi sonuç alanlar da var çok kötü sonuç alanlar da ama ben yine de bugün başlamayı düşünüyorum.Bi sorum olacaktı bu krem tedavisinde güneş kreminin yanı sıra nemlendirici ve bb krem sürmemin bi mahsuru olur mu çünkü siyah noktalarımdan dolayı bb krem sürmeden dışarı çıkamıyorum

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, bir sorum var umarım cevaplandırırsınız. Cilt doktorum sivilcelerim için clindoxyl krem verdi imex sabun ile temizleyip gece yatarken sürmemi söyledi. Bahsettiğin kreme çok benziyor etkisi. Sürdükten sonra yanma kızarma yapıyor bende. Ama iki ya da üç günde bir kullan gibi bir şey söylememişlerdi. Tıpkı senin gibi yüzümde soyulmalar yaptı. En çok ondan rahatsızım. Soyulmuş bölgelere uyguladığın bir şey var mıydı? Ben su bazlı nemlendirici krem sürüyorum acaba doğru mu yapıyorum onu da bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  25. Konuyu hortlatacağım biraz ama umarım görürsünüz. :)

    Dermatoloğum bana da Isotrexin Jel verdi iz tedavisi ve siyah noktalar için. Yüzünü her gece iyice yıka sonra bunu sür dedi. Ben bu yüzü yıkama işini Nilera Okyanus Sabunu ile yapsam bir zararı olur mu acep?

    YanıtlaSil
  26. Tugce hanım bir bayan olarak blogunuzu yakından takip ediyorum

    YanıtlaSil
  27. Bende isotrexin kullanmaya başladım yüzümü temizledikten sonra ince bir şekilde uyguluyorum ...bunu kullandıktan sonra nemlendirici kullanabilir miyim malum sadece akşamları uyguluyorum ve nemlendirici olarakta sadece gece kremi sürüyorum cildimde zaten çok kuru ne yapayım??

    YanıtlaSil
  28. Ben clioen t ve imex kullanmaya başladım fakat ikisi de gece olduğu için nasıl kullanmam gerekiyor bide kullanıp etkisini gören oldu mu

    YanıtlaSil
  29. Ben clioen ve imex kremi kullanmaya başladım ikisi nasıl kullanmam lazım etkisini gören oldu mu

    YanıtlaSil
  30. Bende aynı durumdayım ya yüzüm çok kuru du cildin değişik oldu ne yapacağı mi bilmiyorum bana biraz bilgi verir misiniz

    YanıtlaSil
  31. Bunlardan hiç bir yol olmuyor hepsinde kullandım her kışa girerken mutlaka peeling yaptrtırn düzenli güneş koruyucu kullanın leke ve sivilceler tek çözüm bu diyerleri zaman kaybı

    YanıtlaSil
  32. Bunlardan hiç bir yol olmuyor hepsinde kullandım her kışa girerken mutlaka peeling yaptrtırn düzenli güneş koruyucu kullanın leke ve sivilceler tek çözüm bu diyerleri zaman kaybı

    YanıtlaSil
  33. Bunlardan hiç bir yol olmuyor hepsinde kullandım her kışa girerken mutlaka peeling yaptrtırn düzenli güneş koruyucu kullanın leke ve sivilceler tek çözüm bu diyerleri zaman kaybı

    YanıtlaSil
  34. akne tedavisinin tek çözumu roaccutane bunun dısında herşey sadace geciktirici etki

    YanıtlaSil
  35. akne tedavisinin tek çözümü roaccutane diğer tedaviler sadece geciktirici etki yaratıyor

    YanıtlaSil
  36. Bu kremi ne kadar ince sürüyoruz ben sürdüm ama hiç sürmemiş gibi oldum ya

    YanıtlaSil
  37. Merhaba, birkaç sene önce aynı tedaviyi ben de kullanmıştım. İsotrexin jel ile Cleosin T çözeltisini doktorum bana da önermişti. Kullandım ama bir fayda görmedim. İsotrexin jel yüzde kuruyup, cildi geriyor ve miniklerde kabuk kabuk ayrılıyor. Daha sonra jeli yüzümden yıkadığımda sivilceler aynı kızarıklığıyla kalmış oluyor.

    YanıtlaSil
  38. Yanıtlar
    1. Son durum burada,
      http://tugceninkaleminden.blogspot.com.tr/2014/02/sivilce-ve-leke-tedavim-son-durum.html

      Sil
  39. Merhaba. Benim cildim hassas t bölgem yağlı fakat yanaklarım kuru. Hemen kızarıyor bişey sürünce ve sivilcelerimden kalan kırmızı lekeler var. Bugün doktora gittim bana la roche nin effaclar serisini verdi. Temizleme jeli tonigi ve kremi. Temizleme jeli ile yüzümü yıkadım ardından hafifçe toniği ile yüzümü sildim ve kremi sürdüm. Fakat tonikten korkuyorum yüzümü pul pul yapıcak , kurutucak ve tahrişedecek diye. Sürdükten bir kaç dakika sonra yanmaya başladı çünkü ve 4 saat geçti halen yanıyor. Sence ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
  40. Ben cleocın-T kullanıyorum 2 gün oldu sabah ve akşam sürüyorum sürmeden önce otal sabunls yıkıyorum sonra sürüyorum ama sanki biraz çoğalmalar oldu etkisini mi gösreriyodur yoksa zararlı mı geliyodur?

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Ben cleosin kullandim ve cok memnun kaldim bir arkadasima doktoru vermisti yanak bolgemde cok sivilceler vardi arkadasim benimkiler gecti dedi ve bende basladim sabah aksam temiz cildime sivilce bolgelerine surdum hic bikmadan 1 ay boyunca uyguladim ve 1 aydan sonra etkisini gostermeye basladi sivilceler kuruyordu dokuluyordu izleri de yaklasik 4 5 aylik zamanda gitti her sivilce cikisinda hemen onu suruyordum ertesi gun sivilce yok oluyordu ben tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  42. Sivilce için benimde problemlerim olmuştu çok şükür artık yok

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)