25 Şubat 2013 Pazartesi

Diadermine BB Krem

Cuma günü BİM'in indiriminden faydalanıp bir çok kişi Diadermine BB Krem sahibi oldu. Burada bahsetmiştim bende koşup almıştım. :) Diadermine ürünlerini beğendiğim için BB Kreminden çok umutluydum açıkçası,hatta aldığımda açık tonundan bir tane kaldığı için üzülmüştüm keşke bir kaç tane olsaydı da stoklasaydım diye düşünmüştüm.Ama iyi ki de yokmuş!
Maalesef ki açık tonunu almama rağmen ten rengime uymadı koyu oldu.


Diadermine Lift+ BB Krem aslında benim gibi 20'li yaşlarda olanlar için uygun bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Kullanmamız için gerçekten erken olduğunun farkındayım ama yinede BB Krem arayışı içinde olduğumdan Diadermine BB Krem'e bir şans vermek istedim. 

Diadermine BB Krem neler vaadediyor bir bakalım.

Görünür oranda daha genç bir cilt.
Tek adımda 6 etki:
Sıkılaştırır,Pürüzsüzleştirir,Kusurları düzeltir,Cilt tonunu eşitler,Aydınlatır,Canlandırır.

Ürünü cildime uyguladıktan sonra sıkılaşma etkisini hemen gördüm.
Maalesef yoğun bir pürüzsüzleştirme özelliğine sahip değil. 
Kusurları düzeltmede yeterli bulmadım.Yoğun bir kapatıcılık bekliyorsanız bu ürün hiç size göre değil. 
Eğer rengi tenime uygun olmuş olsaydı,cilt tonunu eşitleyip eşitleyemediği hakkında yorum yapabilirdim. -
Aydınlatıcı ve canlandırıcı bir etki gözlemleyemedim. 

Yaşlanma karşıtı bir ürün olduğu için belki de vaadettiklerini gözlemleyememiş olabilirim.Zaten yaşlanma karşıtı olduğunu bilerek aldım.Günlük olarak kullanmak için istiyordum ama rengi cildime uygun olsaydı kullanabilirdim.Dediğim gibi yüksek bir kapatıcılık aramıyorsanız sizin için uygun bir ürün olabilir.Yapısını ve kıvamını beğendim.Yalnız cildinize sürdükten sonra hızlıca kuruyor ve sıkılaşma oluyor o yüzden cildinize hemen sürüp yaymanız gerekiyor.

 Daha önceden de burada Nivea BB Kremden bahsetmiştim onun kadar koyu olmasa da,yine de koyu oldu. 2 defa kullandım öncelikle sadece Diadermine BB Kremi uyguladım rengini pudrayla açabileceğimi düşündüm ama maalesef yeterli olmadı. Daha sonra bugünde açık renkli bir fondötenimle karıştırarak kullandım daha iyi oldu ama yinede tenimden bir ton kadar koyu olduğu belli bronz bir görünüm oldu. Açık renkli fondötenimle kullanabilirim yada buda yine annemin olacak gibi görünüyor :)


Fotoğraflar flashlı çekim olduğu için aslında tenime uygun bir rengi varmış gibi görünüyordu o yüzden daha iyi anlaşılması için flashsız olarak da fotoğrafını çektim. 


Ten rengime uygun BB Krem bulamıyorum bir türlü.Sanırım BB Kremlerden umudumu keseceğim. 
Renk skalası geniş olan BB Krem arayışı içindeyim,önerilerinize açığım. Hangi BB Kremi kullanıyorsunuz yorumlarsanız çok ama çoook sevinirim.

Sevgiler :)




(Tamamen kendi şahsi görüşüm ve yorumumdur. O yüzden ürünün bir başkasında olumlu yada olumsuz etkileri farklılık gösterebilir.)

16 yorum:

  1. canım ben hem pure beautynin bb kremini kullanıyorum hemde garnier'in ikisindednde oldukça memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım Pure Beauty aklımda onuda denemek istiyorum.Sırada Garnier var :)

      Sil
    2. 18 yaşındayım aldım ama yaşlanma karşıtı falan diyor zararı olur mu acaba?

      Sil
    3. Yaşlanma karşıtı ürünleri kullanmak için erken ama bende bilerek alıp, denemiştim. Daha sonradan bi yerde şöyle birşey okumuştum. 20'li yaşların yaşlanma karşıtı ürünler kullanması oldukça erken bir yaş ve cildimizin gençliğini güzelliğini korumaya dikkat etmemiz gereken bir dönem. Tabii ki doğal yollar ile. Mesela sigaradan uzak durup, bol bol su içerek.. 20'li yaşlarda yaşlanma karşıtı ürünleri kullanmaya dair şöyle bir benzetme yapılmıştı; yağmur yağarken bahçe sulamak gibidir erken yaşlarda yaşlanma karşıtı kremler kullanmak. Genç bir cilde sahibiz ve cildimiz kendini yeniliyor. En azından şimdilik o tarz ürünlere ihtiyacımız yok :) ilerleyen günlerde kullanmak en doğrusu.

      Sil
  2. missha bb krem denemelisin aradığın özelliklerin de üstünde bi marka.. Bb krem çıktı çıkalı denemediğim marka kalmadı . En memnun kaldığım missha oldu .. bende bimden 2 tane aldım bu ürünü ,tenime uyduğu için sorun yaşamadım ama denediğimden çıkardığım sonuç eh işte diyebilceğim bi marka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim canım :) Missha'nın ürünlerini merak ediyorum ve memnun kalanlar gerçekten çok bende denemek istiyorum.Şimdilik uygun fiyatlılardan gidiyorum bakalım istediğim gibi bulamazsam ilk tercihim Missha olacak :)

      Sil
  3. Ben Garnier kullanıyorum kuzum o kadar çok sevdim ki vazgeçemiyorum..Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırada o var tatlım rengine bakmıştım cildime tam uyacak diye düşünüyorum..Tavsiyen için teşekkürler fıstık! =)

      Sil
  4. diadermine bb açik ton kremini tamamen fiyasko.hiç memnun değilim hem 3 tane aldım şimdi ne yapacam bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonu maalesef ki,açık yazmasına rağmen çok koyu. Teninize açık gelen fondötenle karıştırabilirsiniz yada hiç kullanamıyorsanız tenine uygun birine verirsiniz :)

      Sil
  5. Flormar kullanıyorum. Harika birşey. Ben de seninle aynı ten rengine sahibim. Flormarın 1 numarasını bulamadım 2 numarasını kullanıyorum. Hem yanağımdaki doğal kırmızılıkları bozmuyor hemde sivilcelerimi ,yüzümü çok iyi kapatıyor. Ve güneş korumasıda yüksek. En iyi olanı ise ten açıcı bir yapıya sahip. Ben bembeyaz olmama karşın daha beyaz olmayı tercih ediyorum. Garnier çok kötü. Kimde görsem yüzü kusmuş ürünü. Bende tester denedim beğenmedim.
    Ah imkan olsa da Missha , Etude House alabilsek.
    Paran ve internetten satın alma imkanın varsa Etude House'ı tek geçerim diyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkür ederim.Şuan Garnier i deniyorum ama kusma gibi bir sorun yaşamadım henüz deneme aşamasındayım :)

      Sil
  6. bende dıadermane BB kullanıyorum ve çok memnunum

    YanıtlaSil
  7. diadermine bb gercekten renk konusunda basarısız.acık tonu resmen turuncumsu bir hal alıyor yüzde, bana koyu geldi.aynı markanın cc kremi daha kullanılabilir bir ürün

    YanıtlaSil
  8. Bir erkek olaraktan Misha bb perfect cover bb krem derim baskada bisey demem canim gerisi sana kalmis :) arastir bi mest olucaksin :)

    YanıtlaSil
  9. Missha deneyebilirsiniz

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)