5 Kasım 2012 Pazartesi

Rapsodi 352

Merhabaaaa :)

Günün ojesi Rapsodi 352.

Rapsodi ojelerini kısa zamanda tanıdım. Sadece bu rengini ve daha önceki gazete baskılı tırnaklar yapımında kullandığım beyaz ojeyi kullandım. Beyaz ojeyle yapıları nedense daha farklı. Metalik renkli ojeleri seviyorum ve Rapsodinin bu ojesini de denemek istedim. Açıkçası kaç kat sürdüğümü hatırlamıyorum. Yapısı ince ve bende ince olarak sürdüğüm için şişesindeki rengi yakalayana kadar bir kaç kat sürmüş oldum. Haliyle kat kat uygulayınca beyaz rengine göre kuruması biraz daha geç. Ama bunun nedeni kat kat uygulayışımdan diye düşünüyorum.Bir de fırça izi bıraktı buda beni üzdü yakından baktıkça fırça izleri gözüme giriyor sanki,bir de ben fırça izi bıraktığını bildiğim için daha da dikkatimi çekiyor.






























Rapsodi 352



Sevgiler

2 yorum:

  1. renk güzelmiş.. fırça izleri de sürenin gözüne batıyor yoksa başkaları anlamıyor bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. evet haklısın belirttiğim gibi ben bildiğim için gözüme fazla batıyordu :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)