15 Kasım 2012 Perşembe

Alix Avien 136

Alix Avien ojeleriyle devam ediyorum :)  Nedir bu Alix Avien aşkı diye düşüneceksiniz biliyorum ama yaşadığım yerde maalesef istediğim her markayı bulamıyorum. Alix Avien de kolayca bulduğum ve çok yakınımda satışı yapılıyor. O yüzden her gittiğimde alıyorum yani öyle böyle bir aşk yok aramızda :)

Bugün sürdüğüm ise kırık beyaz renginde yapısında ışıltılar olan 136 nolu oje.




































Ben tırnaklarıma yakıştırdım. Böyle arada bazı ojeleri tırnağıma çok yakıştırıyorum elimi daha güzel gösteriyorlar işte bu renkte onlardan. 


Gözüktüğünden daha güzeller aslında...




Sevgiler

7 yorum:

  1. Bırak ojeyi tırnakların çook güzeelll :)))

    YanıtlaSil
  2. butun hebsıne e baktım canım tırnakların hRika duruyoRlar renkler eline tenının rengıne yakışmışş cidde ben kırıldıgı ıcın hıc uzatamıyorum kalyona başladım bakalım uzatabılcemmı gari artık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım ara sıra limon sür işe yarıyor

      Sil
    2. Rca ederım, taMam denıyciğim son çRE:/

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)