3 Kasım 2012 Cumartesi

Eyeliner Sürme Teknikleri

Makyajımı bir şekilde uygulayıp tamamlıyorum ama eyeliner sürme konusunda ciddi anlamda zorlanıyorum. Eminim benim gibi sorun yaşayan çoktur. Sürmeye çalışırım ya kalın olur, ya eğri olur, ya da sürerim istediğim gibi durmaz. Bir gözüme güzel sürerim diğeri mutlaka sorunlu olur.İki gözümü de aynı şekilde uygulayayım derken acayip kalın sürmüş olurum yani istediğim gibi hiç tamamlayamam.

İnternette tekniklerini araştırdım ve bazı görsellerle karşılaştım.İlk göreceğiniz görselde aşama aşama eyeliner uygulama tekniği çok net belirtilmiş ve benim en çok beğendiğim uygulaması kolay olan bir teknik.

Ben çok ince uygulamayı sevmiyorum ne çok kalın nede çok ince orta derecede seviyorum.





  




Bu görsel de ise eyeliner sürülmüş çekikliği de göz bitiminden kaş hizasına doğru gidilmiş.Eyeliner uygulamasını biraz kalın buldum ama görünüm yinede güzel.






Buda ilk görselde ki gibi uygulanan teknik ilk görselden farkı bu daha yatay uygulanmış daha çekik etkileyici bakışlar için güzel fikir bence :)





İşte her zaman uygulamaya çalıştığım ulaşmak istediğim görünüm bu :) Ne kadar çok uğraşsamda beceremiyorum ama istiyorum,OLACAK!!! :)))























Eyeliner sürme konusunda bu görseller benim için yararlı oldu. Uygulamada yaptığım yanlışların farkına vardım ve bu tekniklerden yola çıkarak eyeliner uygulamayı öğrendim.Umarım sizin içinde yararlı olur.




Sevgiler..

17 yorum:

  1. en kalitelisinden en kötüsüne bütün eyelinerlarla denedim, tamamen şans meselesi olduğuna inandım. bazen çok güzel oluyor bazen de on kere silmek gerekiyor.
    bir de bunları deneyelim bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın şansın yanında beceri ve dikkat gerekiyor :) bu tekniklerle umarım kolaylıkla uygularız :)

      Sil
  2. aaaa super olmus bu post valla deneyeceğim bu sekılde

    YanıtlaSil
  3. mıımm bılgılendiriCİii degışIk guzel gozuKuyoR hepisiDe başarıLı ben eye lıner çekerken heryerımı batırıyorum paSaklı kız oluP cıkıyoruM ..:)(:

    YanıtlaSil
  4. eyeliner işini çok beceremesem de bunlar işime yarar sanırım. Çok bilgilendirici ve güzel olmuş. Teşekkürler böyle bir post hazırladığın için. (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. bir beceremedim şu eyeliner işini.Bir türlü yapamıyorum.bunlara bakıp bir daha denicem.Artık olmazsa,bırakıcam sürmeyi..Yazın için çok teşekkürler.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. paylaşım için teşekkürler faydalı oldu benim için :)

    YanıtlaSil
  7. güzel bi paylaşım ama her ne kadar denesemde beceremiyorum :D

    YanıtlaSil
  8. İlk uygulamayi birkac denemeden sonra yapabildim cok yardimci oldunuz tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  9. Gözlerim siyah ve iri eyeliner nasil sürmeliyim göz cevremin hepsine mi ortadan uca dogru mu? Yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  10. birini tuttursam diğeri tutmuyor benim de :D

    YanıtlaSil
  11. şimdiye kadar 6yada 7 tane eyeliner aldım kalem olanlarından çokdenedim ama olmadı yapamıyorum sonra kuruyup çöpe gidiyolar.güzel yazı olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)