26 Kasım 2012 Pazartesi

KozmetikSite Alışverişi - China Glaze


Arkadaşlar bugün sizlere kozmetiksite.com dan China Glaze oje alışverişimden bahsedeceğim. 2 gün önce  rengine bayılarak aldığım China Glaze ojem çok çabuk elime ulaştı. Büyük bir heyecanla paketi açtım aman Allah'ım o nasıl bir renk öyle. Kozmetik site de görüp zaten bayılıp ayılmıştım heleki  o şeker renk şimdi elimdeydi. Gerçekten şeker gibi neon bir pembe. Tabi ki boş durmadım hemen tırnağımdaki ojeleri çıkardım ve sürdüm. China Glaze ojelerin yapısını biliyorsunuz ki bu oje bildiklerimizden daha hızlı kuruyan yapıda. Ayrıca mat bir yapısı var ee buda beni inanılmaz sevindirdi. Hemen sürdüm ve sizler için fotoğraflarını çektim. 








Pembelere bayılıyorsanız benim gibi inanın bu renkle büyük bir aşk yaşayacaksınız... Sanırım sık sık bu rengi göreceksiniz tırnaklarımda :)










Eğer sizde bu ojeyi beğendiyseniz hemen kozmetiksite ye ışınlanın. Karşınıza bir çok renk çıkacak eminim benim gibi seçmekte zorlanacaksınız. Hadi koşun bakalım kolay gelsiiiin! 







10 yorum:

  1. neon serisinden bir oje bu sanırım ben de çok seviyorum bu ojeleri bende de var bundan ama adını hatırlamadım şimdi.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. RENkINE BAYILDIM normalde sevmem bu rengı fakat ojede bende kullanırım ama rujda asla baSit bır goruntu oluyor rujda ツ bu markanın ojesını kulanmadım hıc pahalı gelıyor butceme gorE....:/
    TIRNAKlarında çok şahane gozukuyor bu arada bende yeNı yenı uzatıyorum kalyoncuğum sayesinde umarım kırılmamaya devam eder:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim canım teşekkür ederiiim :) ojelerini çıkar tırnakların temizle ve limon sür ben öyle yapıp dinlendiriyorum :)

      Sil
    2. reCa ederim dadlucanm ツ
      bu lımonu surdum gecen ama kac gunde bıR yapayım canıM lımon surme işini ..?

      Sil
    3. kuzum ben aklıma geldikçe sürüyorum en iyisi haftada bir yapmak

      Sil
    4. yapılan hazırlaanan seylerı severım ama hazır kozmetık urunlerı daha ıyı dogal urunlerı yabmak hazırlamak bulmak etmek usenıyorum ben bazen :D ツ ツ
      hftada bır yada aklıma geldıkce yaparım bende artıkın ツ

      Sil
    5. hazır olarak tırnaklara iyi gelen bildiğim bir krem var ama ürünün tam olarak adını bilmiyorum şuan o yüzden marka veremicem ama bence en sağlıklısı ve doğalı evde kendi yapabildiğin :) yinede aklında bulunsun limon doğradığında falan tırnaklarına da sürmeyi ihmal etme şekerim :)

      Sil
    6. ya kalyon aldım ısde bıde pastel markasınınkını aldım 10 tl kazık yedım ama artık almıs bulundum dadluş ya ツ
      hehe tamam haklısIN severım ama bazen usenıyor ınsan buarada baya usengecm ben ..

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)