26 Kasım 2012 Pazartesi

*** Kendin Yap *** Zımbalıyoruz (DIY)




Eveeet yine zımba! Çokça zımbalı kendin yap projesi paylaştım,paylaşıyorum ama artık dur demek istiyorum. Zımba aşkını tadında bırakmak lazım diye düşünüyorum. Sürekli zımba paylaşmamalıyım diye düşünmeye başladım :) Kendi kendime söz veriyorum çok fazla paylaşıp hep zımba zımba diye sizleri sıkmak istemiyorum. Ara sıra güzel fikirler bulursam paylaşırım tabi ki. Bu arada eğer benim gibi zımba aşkı yaşıyorsanız ve halinizden memnunsanız lütfen yorumunuzda belirtirseniz çok sevinirim.Bende ona göre paylaşımlarıma devam etmek isteriiiim :)


Bugün ise çantamızı zımbalıyoruz. Sonuç çok güzel ve severek kullanacağımız bir çantamız olacak :)














10 yorum:

  1. çok güzel ^^ zımbalara devam devam devaaaaaam^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo süper bendensiiin teşekkür ederiim devaaam o zaman :)

      Sil
  2. Ben zimbalari çok seviyorum tatlım o nedenle sen paylaş lütfen bu postları :)
    Yalnız hepsi benim olsun istiyorum. Bu durumunu napicaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzum ya bende hepsi benim olsun istiyorum bakiciiiz çaresine :)

      Sil
  3. beğendim biğindimm ayrıca yağan karlaRa bayıldımm ..:))

    YanıtlaSil
  4. zımba detayları bende çok severim şık duruyor paylaş şekerim paylaş zımbala gitsin:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy çok seviiindim canııım:) zımbalayalım hep beraber :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)