26 Kasım 2012 Pazartesi

Genç Tasarımcı: Alexander Wang!


Alexander Wang



1983 doğumlu Tayvanlı genç tasarımcı Alexander Wang, New York'ta Parsons Moda Tasarım Okulu'nda eğitim aldı. Genç yaşına rağmen oldukça başarılı işlere imza atmış olan bay Wang, 2008 yılında Vogue tarafından 200.000 dolar değerinde onur ödülüne layık görüldü. 2009 yılında tasarladığı neon renkli ürünlerle sıkça konuşulan Alexander Wang, yeni nneslin moda tasarımcısı olarak biliniyor.






















































9 yorum:

  1. ayy ツツ tasarımcıya bak kendıne hayrı yok atletlen gezıyor bole tasarımcımı olur beee peH...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başladın yine beni gülümsetmeye :)))

      Sil
    2. ayy kız ama napıyım bende ツツ adama cok guldum gorunce one olee gıcık bır tıpp :D

      Sil
    3. :D tasarımları güzel ama demi? :)

      Sil
    4. yokk kıss neresıı guzell tasarımdan ne anlat bu kız gıbı zaten ツ ツ ツ bıtek sıyah cızmeyi sevdım okdr :P

      Sil
    5. evet onu bende beğendim ama çantaları ve kıyafet modelleri de güzel bence :)

      Sil
    6. hıh degıll işde neresı guzel absurt yapmışş .......

      Sil
    7. olsun bende sevmedım ısde hıh :p

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)