22 Kasım 2012 Perşembe

*** Kendin Yap *** Zımba Bileklik (DIY)

Zımbaaaa!




En sonunda zımbadan bıktıracağım sizi ! :)


Artık yeterrrr zımba da zımba demeyin ha sakın. Çünkü ben zımbayla aşk yaşıyorum :) Anlayışla karşılayın lüüütfen :)

Bugün öyle kolay öyle güzel bir kendin yap projesi buldum kii,paylaşmadan olmaz dedim.
Zımbanın moda oluşuyla her ürünün bir yerinde mutlaka zımba görür olduk. Benim blogumda zımbalı blog oldu artık :) eee hal böyle olunca takılar tokalar her yer zımbalandı. Zımbalı bileklik bulamayıp internetten yada yurt dışından sipariş edenlere gelsin bu çalışma hadi bakalım siparişleri iptal edin kendi zımbalı bilekliğimizi kendimiz yapıyoruuuuuzz.



Malzemelerimiz ve yapımı





























İşte bu kadaaaarrr.......



Ve sonuuuuç. Yapımı çok basit değil miiii?


(kaynak)

13 yorum:

  1. Canım o ip mı tel mı ? Bileğimi nasıl sokulma sonra ya ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tel gibi görünüyor ama bence lastikle yapılması mantıklı,ben lastikle yapacam :)

      Sil
  2. ben yeter demem, inanılmaz sardım, neredeyse sevgilimin kıyafetlerini bile zımbalıycam (: bilekliğin derilisinden yapmıştım, birde bundan yapiyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gibisi var demek ki teşekkür ederiiim... takipte kal zımbalı paylaşımlar olacak :)

      Sil
  3. ben de çok seviyorum ama bulup da alamadım bir türlü tahtakaleye gitmeye de üşeniyorum doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üşenme mutlaka alıp yapmalısın tam senlik,senin takılarına bayılıyorum zaten bu zımbalı bileklikte sana çok yakışacak :)

      Sil
    2. gidicem artık mecburen bir ara.. bol malzeme alayım da kocama yaptırayım o çok güzel becerir bu işleri..:-)) benim gibi beceriksiz değildir..

      Sil
  4. severı bole kendım yaparım bende yabısdrırım sıkılınca ojelerle boyarım degısdırırde degısdırırım buda cok hoş durmuŞ fikir güZel alcak olsan 1o 15 tl arası bu tarz bısı burAda...ama moda carsısı dıyede bıyer var burAda tanesı 25 kurus falan zımbanIN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yüksek fiyata satılıyor o yüzden bizim yapmamız daha mantıklı :) üstelik yapımı çok kolay

      Sil
    2. aYnen ya ateŞ pahası bana gore amam ne alcam yaparım daha ondan yaNi .. japon yabısdırıcısı svaroskı taslı yada parlak seylerı matlasdırıyor yalnız yabıcak olanlara soylıyım baska yabısdırıcı alsınlAr o parıldı gıdıyoR...

      Sil
    3. bilgi verdiğin için teşekkürler cnmmm :)

      Sil
  5. ZIMBALARI NERELERDEN BULUCAZ Kİİİ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi ürünleri satan yerlere bakabilirsiniz. Yada boncuk falan satan küçük yerler olur ya oralarda bulabilirsini. :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)