10 Kasım 2012 Cumartesi

Hediye Çekilişim - Kazananı -


Merhabaaaa......


Hatırlarsınız şurada ilk hediye çekilişimi başlatmıştım. Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ediyorum.  Kazanamayanlar üzülmesinler yakında sizleri de sevindirecek sürprizlerim olacak ..



Toplamda 140 katılımcı oldu.Şartları tamamlamayan,2 defa yorum yapan,hatalı link,eksik paylaşımda bulunan ve adsız kullanıcılar elendiğinde geriye 121  katılımcı kaldı.Gerçekleştiren katılımcılar için yeni bir liste hazırladım ve Random.Org ile çekiliş sonucunu belirledim.



*** TEBRİKLER ***












Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum.Bilgilerini kısa zamanda tqc.dmr92@gmail.com adresime göndermesini bekliyorum....Sevgiler

4 yorum:

  1. Canım arkadaşım Sarı şekerim'e çıkmasına çok sevindim güle güle kullansın:)))

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim. Hemen bilgilerimi gönderdim:)

    YanıtlaSil
  3. Sevi'cim güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)