11 Kasım 2012 Pazar

Rimmel London 825 Sky High

Rimmel London ojelerini beğeniyorum bugün sürdüğümde 60 saniyede kuruma özelliğine sahip olan serisinden ama kesinlikle daha kısa sürede kuruyor neredeyse sürmeden kuruyacak,o derece yani.Kuruma hızını inanılmaz seviyorum.Benim gibi kıpır kıpırlar için ideal :) Fırçasının yapısı da güzel. Sally Hansen ojelerinin fırçalarına benziyor. Arada baloncuklar yaptı neden bilmiyorum ama bir tek bu konuda beni birazcık üzdü o kadar. Yine de çok yakından bakınca belli oluyor o yüzden pekte rahatsız olmadım :)








Rengini görür görmez bayıldım..Gayette güzel duruyor tırnaklarımda değil mi?
Ben çook sevdim :)

Hatta tırnağımda görüp -Aaa bu hangi oje?, diye soranlarda oldu.

























Yüzük parmağıma da ışıltı katmak istedim Alix Avien 189 sürdüm. İkisi bir arada güzel oldu diye düşünüyorum.İnanın fotoğraflarda gördüğünüzden daha güzel ve ışıltılı görünüyor.





Işıl ışıl çok hoş görünüyor. :)






Renk çok güzel değil mi? :) Bayılıyorum bu renge!

25 yorum:

  1. Renk inanılmaz güzel. Bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Renk de cok guzelmis, ellerine de cok yakismis. :)

    YanıtlaSil
  3. guzelmıssss öldüüümm,diyim bendE bayılmakdan iyiDirrr:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bak bakkk :))) bayılmaktan iyimiş :)))

      Sil
    2. benceeee ölE genel halim umutsuz :DDD

      Sil
    3. sensınn oo tımamı :D
      hem ben senın burcunu sormusmuydum :D

      Sil
    4. sormamıştın ama söyliyim ikizler :)

      Sil
    5. EFet genelde soruyorum herkeslerE:D
      ıkısleR dengesızmı dengesızz ayy bırgun ıyıyse otekı gun ters davranır ınsana anlayamadan dersın kız bndne soğudu dıyeee :DD
      dgrumu dgru degılse yalan de ozaman yukselen ve ay burcuna bakarımm:DD

      Sil
    6. ona dengesizlik demeyelim bence :) o bi gün iyi olup ertesi gün ters olmak sadece ikizler burcuna sahip olanlarda yok herkeste olan bişi :) yükselenimi nasıl öğrenebilirim :)

      Sil
    7. dogum saatını solemen yeterlı elımde kıtabı var bakarım..;)
      yok kıss ben ole degılIm herkess ole olmAzzz olrmu hiçç oyleee aa ama evlenemeyenlerın hebsınde waR kocasızlıkdan evde kalmıslıkdann:D

      Sil
    8. sabah 10u 20 geçe doğmuşum canım :) herkesin içinde var diyorum kız ayy :D

      Sil
    9. duu bakıorm hemen heyecanlannnn :DD

      hrkesde tbı olrr ama ıkızlerde heb olRR:D

      Sil
    10. tbrıklerr en svdıgım burclardan aslAnmıs yukselenın :)
      bellıydı zatenn ıkızler olsyms ykselenınde anaşamazmısdık :DD
      ylnız ıkısler cok akıllı uyanık brclardn bırıdır :D

      Sil
    11. tabi tabi :))) hadi bak sen bekliyorum bak sabah uyanamicam hadi söyle de gidip uyuyayım artık :)

      Sil
    12. sana tabii ıhh..
      yay ykselenım ay burcum yenGeç alıngan duygusallık on planda bnde :(/ svmıorm ozellıgı pek herkese herseye alnırm sana bıle yanı dusun artık gerisini:S

      Sil
    13. abbooowww o kadar alınganlık da hoş değil be :)

      Sil
    14. efet hrkesler sıkayettcı :/nbıyım huy ısde can cıkr hy cıkmaz kıss nabcn ısde surünüyoZ gecınıb gıdıozz

      Sil
    15. öle ama biraz huyunu değiştir canım hoş değil öle :)

      Sil
    16. eWitt hklısınnn değişir iNş ama sorarım ben duramam noldu soguk dvrandın bısımı oldu dıe yoksa kafayı yerım :D sormak ken guzelı kendı kndıme gelın guvey olmak uzlmek yerıne daima sormak :D

      Sil
    17. meraklı seniiii :) oda iyimiş

      Sil
    18. :D iyii bincedEee cunKu krsıdakı durduk yere soguk dvranıRsa nabcan ogrenmek ıcun sorcan bazıları ole yapıyor anayamıyorum:S

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)