5 Kasım 2012 Pazartesi

*** Kendin Yap *** Zımbalı Taç Yapımı (DIY)

Biri zımba mı dedi?
Aman Allah'ım!! Şu sıralar zımlara takmış durumdayım biliyorsunuz.Nerede zımba orada ben :)

Size bir sürprizim vaaar!
Benim gibi zımbalara merakı olanlara gelsin bu yazım,diyorum ve sürprizimi açıklıyorum.
Evet arkadaşlar bugün hep birlikte,sezonun modası olan zımbalarla taç süslemesi yapıyoruz ve biliyorsunuz ki zımbaları her yerde görmeye başladık sezonun trendi oldu.Artık saçlarımızı da süsleyecek.Üstelik kendi zevk tercihimize göre tacımızı süsleyebiliriz.

Bu model bizlere bir örnek olsun ve başlayalım yapmaya...




Zımbalı Taç




İşte malzemelerimiz,ister görselde ki gibi  zımbaları dikebilirsiniz yada silikon tabancasıyla yapıştırabilirisiniz.

Hepsi bu kadar... 


Taa taaammm!

Zımbalı Taç Yapımı (diy)




(DIY) Kendin yap projesi paylaşımlarım devam edecek,takipte kalın...

9 yorum:

  1. Dikmek biraz zor olmustur tabii. Zımbaları temin ettigimde yapıstırarak yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dikmek biraz daha uğraştırıcı bir yöntem ben böyle çalışmalar yaptığımda çabucak sonuca ulaşmak istiyorum biraz aceleciyim o yüzden benimde tercihim yapıştırmaktan yana :)

      Sil
  2. wayy guzelmış ama bırıyle kafa kafaya geldıgını dusunmek bıle ısdemıyorum katlıam cıkAr mazallah :S
    :D

    YanıtlaSil
  3. zımbaları nerede bulabilirim???

    YanıtlaSil
  4. ŞEy zımbaları nerden bulabilirim sizce?

    YanıtlaSil
  5. ŞEy sizce zımbaları nerden bulabilirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi ürünleri yada inci boncuk satılan yerler olur ya öyle yerlerden bulabilirsin :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)