2 Ocak 2017 Pazartesi

Flormar Anti-Blemish Fondöten

Merhaba,
Yeni yılın ilk yazısıyla buradayım. Öncelikle herkesin yeni yılını kutluyorum. Yeni yılın bizlere tüm güzellikleri getirmesini diliyorum. Sağlıklı, mutlu ve en önemlisi de huzurlu bir yıl olmasını diliyorum.

Flormar'ın Future Historical koleksiyonundaki şüphesiz en merak edilen ürünlerden Anti-Blemish Fondöten! Sivilce karşıtı ve sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı olan bir ürün. Cildin yağ oranını dengeleyerek siyah nokta ve sivilce oluşumunu önlüyor.



Yağsız, mat bitişli ama ciltte canlı bir görünüm sağlıyor. Tamamen mat, donuk bir görünüm asla olmuyor cilde doğal bir ışıltı veriyor. 



Pompalı bir şişesi var ve ürünü sıkınca yoğun, yapısı katıymış gibi görünüyor ama ciltte ağırlık yapmayan yumuşak, hafif bir yapısı var. 



Kapatıcılığı ve kalıcılığı oldukça başarılı. Gün içinde ciltte kaldıkça güzelleştiğini düşünüyorum. Ciltte koyulaşma ya da kusma gibi sorunlar yaşamadım. 



Kapatıcılık konusunda fondöteni nasıl uyguladığınız çok önemli. Ben elimle, oval ve expert fırçayla ve nemli süngerle denedim. En kapatıcı ve kusursuz görünen kesinlikle elimle uyguladığım oldu. Nemli bir süngerle uygulayınca daha doğal, daha hafif bir kapatıcılık sağlıyor. Eğer cildinizde çok fazla kusur yoksa süngerle uygulayabilirsiniz. 

Mat, pudralı bitişinden dolayı en çok yağlı ciltlerin seveceği bir fondöten. Sivilce karşıtı olan bu ürün sivilce kızarıklığı ve lekelerinde de örtücülüğü oldukça başarılı.



Bendeki rengi 05 Soft Beige. Sarı alt tonlu bir fondöten. Benim için rengi biraz koyu. 

Aslında birkaç defa tek olarak kullandım. Hatta instagram hesabımda makyajımı tamamen Flormar'ın Future Historical koleksiyon ürünleriyle yaptığım fotoğrafım var bakabilirsiniz.(instagram:tugceninkalemindenblog)

Bu fondöteni tek başına kullanıp makyajımı tamamladığımda hafif bronz bir görünüm elde ettim yani özellikle yazın tek başına kullanabileceğim bir fondöten ama yazın ayrıca deneyimlemem lazım kalıcılığını :)

Şimdi ise açık fondötenimle karıştırıp kullanıyorum ve oldukça memnunum. Elimdeki fondötenler bitince benim için uygun olan açık tonunu satın alabilirim.
Fondötenin fiyatı ise 29,90₺ Yanlış hatırlamıyorsam 6 renk seçeneği bulunuyor. 30ml'lik bir ürün. Benim için yaklaşık 1-2 pompa tüm yüzüme yetiyor.


Siz de bu fondöteni denediniz mi? Düşünceleriniz neler merakla bekliyorum.
Eğer hala bu koleksiyonu incelemediyseniz Flormar mağazalarından ya da www.flormar.com.tr 'den incelemenizi öneririm.




Sevgiler

7 yorum:

  1. baya iyi olmuş görselde karşılaştırınca fark baya iyi :)

    YanıtlaSil
  2. bgu fondöteni ben de çok sevdim canım kapatıcılığı güzel.. yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. ilk defa bir flormar fondöteni çok beğendim oldukça kapatıcı ve güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı, ciltteki duruşu gerçekten çok hoş..

      Sil
  4. Çok güzel bir fondöten acayip sevdim

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)