17 Kasım 2012 Cumartesi

Avon Super Shock Eye Liner - Blackened Metal

Herkese Merhabaaaa :)



Geçenlerde Avon dan eye liner ve eye liner fırçası sipariş vermiştim dün elime ulaştı. Eye liner uygulamayı hiç beceremem daha önce şuradaki yazımda bahsetmiştim ve o yazımdaki teknikleri gördükten sonra denemeliyim dedim ve o görsellerden sonra bayağı bir istek oluştu içimde :)


Bu arada fırçalarla çok fazla bilgim yoktur. Allık,pudra fırçaları ve far aplikatörleri kullanırım sadece yani çok amatörüm yeni yeni fırça kullanmaya merak sardım. Şimdilik uygun fiyatlara bulduğum fırçaları alıyorum bulunduğum yerde de pek bulamadığım için katalog ürünlerinden sipariş ediyorum fırça alışverişime Avonla başladım :)






Avonun eye liner fırçasını sevdim sevmeme gibi bir lüksüm yok çünkü daha önceden başka eyeliner fırçası kullanmadım. İlk kez kullandığım için bu fırça benim ihtiyacımı karşıladı yani. Böyle ne çok ince nede çok kalın uygulanıyor. Ayrıca eyeliner fırçasını daha önceden nasıl almadım diye hayret ettim çünkü fırçayla düzgün bir şekilde sürmek daha da kolay tabi bana göre çünkü herkesin becerisi farklıdır.








Super Shock Eyeliner ise simsiyah değil füme renginde. Sürdüğüm zaman böyle simsiyah bir tabaka olmadı aksine daha doğal ışıltılı bir görünümü oldu. Bu yıl ise simsiyah değil daha doğal görünümlü eyeliner lar moda bir yerlerde okumuştum :) sizinde bilginiz olsun...



Kısacası ilk kez eyeliner kullanıyorum fırça deneyimimde olmadığı için ilk denemede başarılı buldum gayet güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ayrıca minik göründüğüne bakmayın bayağı bereketli bir ürün her gün sürsem bile epeyi götürür beni. Fiyatına göre gayet güzel.





Bendeki rengi Blackened Metal.


Elimin üzerine iki şekilde sürdüm. Kısa olan 2 kat,diğeri ise 3 kat olarak sürdüm yapısını,rengini,ışıltısını daha net görün diye.



Sizde benim gibi ilk kez jel eyeliner kullanacaksanız deneyin derim. 



Sevgiler :)

11 yorum:

  1. Avonun jel eyelinerlerindan mavi olanı çok güzel, öneririrmm :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan şekerim.. bende lıner sürmeyi beceremeyenlerdenim o yüzden, fırça alıp denemeyi düşünmedim bile genel de kalem eylıner kullanıyorum ama denemek lazım:))

    YanıtlaSil
  3. jel eyelıner guzel gozukuyor daha kUllanmadım ama alırsam ınglot alırım dıyordum bunun fıyatı kaçtır acepA:_?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam fırçasıyla birlikte 15tl olması lazım fazla yada eksik söylüyor olabilirim

      Sil
    2. cok ıyıymıs artk frcasylan degılde tek stılıyorduR snırım cıcım olsun ıyımıs fıyatı genede tyzem avon stıyoR geliş fıyatınıda soleyeblrsıN:D

      Sil
    3. geliş fiyatını bilmiyorum maalesef :) bilseydim söylerdim zaten :)

      Sil
    4. :)))tamaM oyleyse anaŞtık (:

      Sil
  4. Alıcaktım sayende bilgi almış oldum bu arada avondan birşey satın almak isteyen olursa veya sorusu olan bana sorabilirsiniz. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. ben jel eyeliner aldım siyah istemiştim satan arkadaşım bana simli olduğunu söylemedi boşu boşuna almış oldum

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)