28 Kasım 2012 Çarşamba

Alix Avien Çatlayan Oje - Siyah

Heyooo! 


Bugün tırnaklarımı çat çat çatlattııım :)









Öncelikle zemin renk olarak daha önceden de burada bahsettiğim kalyon 226 nolu ojeyi sürdüm. Üzerine Alix Avien çatlayan ojeyi sürdüm. Daha sonra son kat olarak cila sürdüm ve tırnaklarıma parlaklık verdim. 


Ve sonuç :)




Tırnaklarım da zemin olarak nude,ten rengi olmasını istedim. Siyahla çatlatınca bu görünümü çok sevdim ben. 
Bakalım sizde görselleri görünce beğenecek misiniz? 




Aslında zemin rengi koyu kullanıp çatlayan ojeyi açık tonlarda seçerdim. Bu sefer biraz değişiklik olmasını istedim ve zemin rengin neredeyse yok olmasını tenimle bir olmasını istedim ve bu şekilde uyguladım.
Siz çatlayan oje kullanımında zemin rengi açık tonlarda mı yoksa koyu tonlarda mı uygulamayı seviyorsunuz ?




Görüşlerinizi bekliyoruuum. Çokça öpüyorum! 

Muahh! :)

5 yorum:

  1. ben de açık renk üzerine koyu tercih edenlerdenim..çok güzel durmuş..

    YanıtlaSil
  2. vayy çok güZZell durmuş bunun simlileri var onlar çocuksu duruyor bide siyahın üsdüne beyaz çatlayan dene oda yakışır cınım sana....

    YanıtlaSil
  3. ben buna bayılıp sizden aynısını yapmaya çalıştyım hiç bir şeye benzemedi :D çatlakların büyük olmasını istedim olmadı

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)