12 Kasım 2012 Pazartesi

*** Kendin Yap *** Firkete Yüzük - Kalp Yüzük (DIY)

Kendin yap,kendin yap,kendin yaaaap :)

Takılarımızı kendimiz yapıyoruzzzzz....

Takılara merakım oldukça fazla adeta kıymetlilerim oluyorlar..Hele ki kendim yapıyorsam benim için farklı bir yeri oluyor. Takı olarak en çok yüzük ve bileklik kullanmayı severim ama ön planda yüzüklerim oluyor. Yüzüklere olan merakımdan da bu çalışma dikkatimi çekti..

 Üstelik yapımı da çook kolay olunca paylaşmadan duramazdım :) 






Malzemeler ve yapılışı.




Pratik ve çok sevimli değil mi ?









Kalpli yüzükte çok sevimli yapımı da yine çok basit :)







Malzemelerimiz ve yapılışı










Ben ikisini de çoook sevdim...Çok şirinler değil mi? Siz nasıl buldunuz 

5 yorum:

  1. Çook tatlı olmuuş elinize sağlıık. Kalpliye daha bi bayıldıım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim bu arada ben yapmadım belirtmiş olduğum gibi internetten alınmış çalışmalardır,bilginiz olsun sevgiler :)

      Sil
    2. Resmin büyüsüne kapılıp hiç okumadım desem yeridiir =) Belli oluyor zateen =) Siz yapmayı denediniz mi bendee deneyiiin =) Sizdede görmek istiyoruuz =)

      Sil
    3. denemek istiyorum.. mutlaka paylaşırım :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)