14 Mayıs 2016 Cumartesi

SPLAT BLACKWOOD Siyah Diş Macunu

Yaklaşık 2 ay önce tanıştığım Splat blackwood diş macununu bitirmeden bahsetsem iyi olacak :) 
Çok merak ettiğim bir ürün olduğu için hemen kullanmaya başladım ve maalesef kullanılmamış halinin fotoğrafı yok. Çok çok beğendiğim bir diş macunu olduğu için de paylaşmak istedim.



İlk gördüğümde siyah diş macunu mu olurmuş diye tepki verdim ve gerçekten çok şaşırdım. İtiraf etmeliyim ürünü hiç araştırmadan sadece siyah olduğunu görüp tamamen merakımdan hemen sepete attım :)

Alışılmışın çok çok dışında. Zaten splat markası diğer markalara göre oldukça farklı macunlar üretiyor çeşitleri saymakla bitiremem. Denenecek olan çok çeşidi var çoook :) 


Evet gelelim Splat blackwood diş macununa. Evet siyah. Simsiyah :)
Tadından bahsetmek istiyorum ama tarif etmekte zorlanıyorum. Kesinlikle kimyasal, yapay ya da rahatsız edici bir tadı yok. Splat ailesi tadını mayhoş, taze ve reçine kokulu olarak tarif ediyorlar :)



Diğer diş macunları gibi yoğun bir köpürme olmadan temizlik hissini veriyor. Hafif mentollü tadıyla ferahlık sağlıyor. Diş etlerinde hassasiyet ya da ağızda yanma gibi sorunlara neden olmuyor. 


"Ne kadar siyah o kadar beyaz"
Sloganıyla da oldukça iddialılar :)
Beyazlatma konusunda başarılı buldum. Özellikle gün içinde sıkça çay-kahve tüketiyorsanız dişlerde oluşan o sararmayı ilk fırçalamada bile görmek mümkün. 

Tekrar alıp kullanacağım memnun kaldığım bir ürün ancak daha alınacak çook Splat diş macunu çeşitleri beni bekliyor. Eğer denediyseniz hangisini önerirsiniz lütfen yorum bırakmayı unutmayın. Sizce hangi Splat diş macunu denenmeli? :)


" İçeriğindeki Ardıç ağacı özü ve aktif bileşenler diş minesini güçlendirmeye ve diş eti problemlerini önlemeye yardımcı olur. İçerdiği Huş Ağacı kömürü diş minesini beyazlatmaya, ağız kokusunu önlemeye ve diş üzerindeki kalıntıları absorbe etmeye yardımcı olur. Ekstra etkili beyazlatıcı formül, dişleri nazikçe temizlemeye, plak oluşumunu önlemeye ve uzun süreli ferah bir nefes sağlamaya yardımcı olur. "

* Ekstra etkili beyazlatıcı siyah diş macunu, 14 yaş ve üzeri kullanım için özel olarak formüle edilmiştir.

Aktif Bileşenler: Stevya Ekstresi, Biosol, Aktif Karbon, Ardıç Ekstresi.

Sls, Triklosan, Klorheksidin, Alkol, Renklendirici, Florür içermez.

20 yorum:

  1. çok sevdiğim ve sürekli kullandığım marka beyazlık için white plusı önerebilirim ya da chili'yi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk sıraya White Plus ı yazayım! Teşekkür ederiiim :)

      Sil
    2. White plusı bende denedim canım gerçekten iç açıcı ama gözüm blackwoodda kaldı tez zamanda onu alıcam inşAllah ☺️☺️

      Sil
  2. SLS olmadığı için köpürmüyor sanırım ve zaten köpürmesi hiiç gerekmiyor :) Ben de diş etleri için iyi olduğu söylenen Chili çeşidini almayı düşünüyorum elimdeki macun bitince. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Çok haklısın köpürmesine hiç gerek yok :) Köpürmenin temizlik sağladığına inandırıldığımız için ilk başta neden köpürmüyor diye yadırgıyoruz ama olması gereken ve en sağlıklısı bu :) Çok teşekkür ederim sen de güle güle kullan şimdiden:)

      Sil
    2. Tuğçe hanım ben dişlerimi hergün fırçalayan biriyim fakat beyazlamıyor. Bugün eczanede bu ürünle karşılaştım araştırmak istedim gerçekten beyazlatıyormu içimde şüphe olmadan alabilirmiyim.

      Sil
  3. Hiç denemedim merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah olduğu için çekinebilirsiniz ama gayet başarılı :)

      Sil
  4. Bende yeni basladim sayilir bu macuna sevdim de :) ama bir yerde daha kopurmuyor dendigini gormustum de bende normal macundan cok daha fazla kopurdu ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok şaşırdım :) bitirmek üzereyim ama diğer macunlara göre daha az köpürüyor

      Sil
    2. Nereden alabiliriz acaba?

      Sil
  5. Sea denedim şimdi blackwoodda

    YanıtlaSil
  6. Extreme white denedim ve bayıldım,tavsiyeniz üzerine blackwood almaya gideceğim birazdan :)

    YanıtlaSil
  7. Bunu ve diğer birçok ceşitini eczanelerden alabilirsiniz bunun eczanede depocu fiyatı 11 lira baya uygun yani ayrıca bı hasta vardı bı gün geldi dedi ben dişimi sensodyne ile fırçalıyorum ve azımında yara oluşuyor doktora gitmiş doktor splat ın üstünde çilek resmi olanı var şuan adı aklıma gelmedi onu tavsiye etmiş neyse verdik adam kullandı baya iyi gelmiş bı madde var dış macunuun köpürmesini sağlayan bazı insanlarında o maddeye alerjisi olabiluyomuş yani çevrenizde öyle bı sıkıntı olan tanıdığınız varsa önerebilirsiniz ama sadece o üstünde çilek resmi olanda hiç bulunmuyordu şimdi o madde onu kullanabilirler yani

    YanıtlaSil
  8. Bende kullandm ilk bende demistim siyah macun olur mu diye ve memnunum tavsiye ederim .. "D

    YanıtlaSil
  9. Merhaba hanımlar bende akne tedavisi için iki ay monodox ve tetradox denilen antibiyotikleri kullandım, kullanmaz olaydım 8 yaşa kadar sararma yapar yazıyordu ama 26 yaşındayım ve dişlerim bembeyazken gri-sarı bişeye döndü elimdeki sensoydne bi halta yaramayınca koyuldum araştırmaya splatı çok öven olmuştu bende white plusın seyahat boyunu hem kendime hem nişanlıma aldım denemek için o bayıldı öve öve bitiremedi bende çok beğendim ancak antibiyotik tüm diş minesini sararttığından pek etkili olamıyor. Bi dahakine sıra blackwoodda ve extrime white da pembe onu da öven çok ama unutmayın o uzun süreli kullanıma uygun değilmiş onu kullanıp blackwooda geçebilirsiniz bi tavsiye

    YanıtlaSil
  10. Eczanelerde varmıdır acaba??

    YanıtlaSil
  11. şimdi beyazlık için hangisini alalım ya siyah olanımı white plus mu hangisi

    YanıtlaSil
  12. ben 10 gündür blackwood kullanıyorum kesinlikle tavsiye ediyorum. diş aralarında sigara ve çaya bağlı olarak oluşan sararmaları gözle net gürülür şekilde azalttı. sanırım 15 veya 20 gün sonra tamamen ortadan kalkacak. şimdiye kadar kullandığım en mükemmel diş macunu. şiddetle tavsiye ediyorum. ben çok memnun kaldım

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)