31 Ocak 2013 Perşembe

Nivea BB Krem

Nivea BB Krem kullananların arasına bende geldiiim!
Daha önce burada bahsetmiştim.Ancak kullanıp daha sonra yorumlayacağımı belirtmiştim. 




Öncelikle ürünün içeriğine ve neler vadettiğine bir bakalım.

Nivea BB Krem Mineraller,ProVitamin B5 ve makyaj dokunuşu içeren formülüyle;

- Cilt tonunu eşitler ve gözeneklerin görünümünü azaltır.

- Pürüzler,lekeler, yorgunluk belirtileri,göz altı morlukları,renk farklılıkları,kırmızılık görünümü ve ince çizgiler gibi cilt kusurlarını kapatır.

- Cildin doğal tonunu destekleyerek aydınlatır.

- Hafif ve hızlı emilen nem sağlar.

- GFK10 ile cildi güneşin neden olduğu çevresel etkilerden ve erken cilt yaşlanmasından korumaya yardımcı olur.




Benim gerçekten merak ettiğim,özellikle de kullanıcı yorumlarıyla daha da merak ettiğim bir üründü.
Bendeki rengi Light yani açık tonlu olanı.Zaten iki rengi mevcut biri bu yani Light diğeri ise Medium to Dark.Ben öncelikle renginden bahsetmek istiyorum. Açık tonda olmasına rağmen benim cilt rengime göre maalesef ki koyu.Fotoğraflardan da göreceksiniz hafif bir bronz görünümü oluyor. Açık tonlu olanı böyleyse koyu tonlu olanı hiç düşünemiyorum. Yapısını inanılmaz beğendim.Yoğun kıvamı olmasına rağmen sürümü güzel ve ciltteki duruşu da güzel.Yoğun yapıda ama ciltte kalıp gibi durmuyor. Normalde makyaj yaparken baz uygularım,nemlendirici sürerim.Burun çevrem inanılmaz kuru Nivea BB Kremi ise denemek amaçlı nemlendirici uygulamadan doğrudan yüzüme uyguladım. Kuruma,aşırı yağlanma gibi hiç bir sorun yaşamadım.Gözeneklerin gerçekten hafiflediğini gördüm.Yüzümde aşırı lekeler yok ama daha önceden çıkan sivilcelerin leke ve hafif kızarıklıkları var.Kapatmayı başardı,aslında cilt rengimden biraz koyu olduğundan bu kapatma işlemini güzel gerçekleştirdi :) 
Tabii ki cilt rengimden koyu oluşu kullanmama engel olmayacak pudra veya açık fondötenle dengelemeyi düşünüyorum. Ama günlük olarak rahatlıkla sür çık kıvamda oluşunu sevdim.

Yapısını,kıvamını,kapatıcılığını,nemlendirici özelliğini sevdim de sevdim!
Keşke bir kaç renk tonunda üretilse.Kesinlikle bir açık tonu olsa sürekli kullanacağım ürünler arasında yer alır.Birde kokusundan söz etmek istiyorum.Cilt bakım ürünlerinde kokuya önem veren biriyim.Nivea BB Krem ise bildiğimiz Nivea kremlerinin kokusuna sahip ama beni hiç rahatsız etmedi.


Rengini en iyi şekilde sizlere göstermeye çalıştım.Ancak bileğimle yüzüm arasında farklılıklar tabii ki var.



Günlük makyajım için ideal bir yapıda renk sorununu da pudra ile çözünce hiç bir sorun kalmıyor.
Ben cildimde duruşunu ve etkisini gerçekten beğendim.Tavsiye edebileceğim bir ürün.Ama herkesin cilt yapısı farklı olduğundan herkes aynı sonucu alamaz. Benim burun çevrem kuru,yanaklarım ise nemlendirici uygulamadığım zaman pul pul olabilen ve sürekli nemlendirici uygulanınca sivilce çıkabilen zor bir yapıda :) Cildim ile pek anlaşamıyoruz maalesef özellikle de kış aylarında. 


Bu arada Nivea BB Krem kullanıcılarından biriyseniz yorumlarsanız çoook sevinirim.

40 yorum:

  1. bb kremi bende çok denemek istiyorum en kısa zamanda alacağım sürekli yorumları takip ediyorum,en açıklayıcı senin yorumunu buldum canım bu yüzden teşekkürler çünkü iki farklı tonunun olduğundan kimse bahsetmemişti yada benim gördüklerim öyleydi,birde garnier'in varya niveamı garniermi çok kararsız kaldım ilk garnier ile duymuştum bb kremi senin garnier ile ilgili bir bilgin varmı şekerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım cildime göre en açık rengi olmasına rağmen koyu oldu bilgin olsun deneme şansın varsa denemeden alma derim :) garnier in bb kremi de 2 tonda onunda açık tonundan almayı düşünüyorum cilt rengime en uygun olan o,nivea dediğim maalesef koyu duruyor resmen bronz oluyor :)

      Sil
  2. Bb kremler bana fondoten gibi geliyor :s aslinda deil onuda biliyorum. The Balminkini aldim daha kullanmadim bile :/ umarim bende ondan memnun kalirim:)
    Yorumlamana bayildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bende The Balm meraklısıyım bulunduğum yerde olmadığı içinde daha da merak sarıyorum.İlk dışına çıktığım gibi sepeti The Balm'larla doldurcam :)

      Sil
  3. Ben The Balm'ınkini kullanıyorum. zaten bb kremle ilk onla tanıştım. fondöten kullanmayı sevmediğim için yüzümün rengini dengelesin diye almıştım. çok çok çok memnunum . hatta bitmek üzere ve yazını okuduğum için bir de niveayı mı denesem dedim ama galiba elim gitmicek yine balmınkini alıcam gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı kıvamı muhteşem ama renk seçeneğinin az oluşu kötü maalesef o yüzden rengini test etmeden almayın maalesef ki renginden dolayı öneremeyeceğim bir ürün.

      Sil
    2. rengi size uymuyor diye önermemenizi hiç anlamadım doğrusu, belki rengi bende tam olacak. burda sizden yorum ve öneri beklerken yapısı ile ilgili fikrinizi bekliyoruz renk herkese göre değişen bir kriter

      Sil
    3. Yorumumu yeniden okumanızı öneririm. :) Yapısı ve kıvamı muhteşem renk seçeneğinin az olmasından dolayı test etmeden, denemeden almayın dedim. Ayrıca sadece rengin uyması değil, herkesin cilt tipi,yapısı farklı. Benim kıvamını beğendiğim,cildime uyan bir ürün size uymayabilir. Beyaz-Açık tenli bir kişiye bu ürünü önermem doğru olmaz. Açık tonu bile koyu tenliler için daha uygun.

      Sil
  4. Ya bende cok kararsizim garnier inkini mi alsam yoksa nivea ninkinimi daha 14 yasindayim bana hangisini tavsiye edersiniz lutfen yardim edebilirmisiniz.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni dinlersen 14 yaşındasın ve böyle ürünlerle cildine zarar vermemeni,kullanmamanı öneririm. Cildin daha çok taze,duru ve tertemiz. Belki sivilcelenme sorunu yaşıyorsundur o yüzden kapatma ihtiyacı duyuyor olabilirsin ama tavsiyem cildini kapatman değil hava almasını sağlayıp,bakım yapıp temiz tutman :) Yinede kullanmak istiyorum dersen Garnier BB Krem'i öneririm. Cildin yağlı veya kuruysa ona göre tercih yaparsın :) Sevgiler

      Sil
  5. Ben gayet esmer biri olarak orta tonunu kullandım açıkçası bana bile çok koyu geldi zaten koyu oluşu kusur kapatıyor diye düşünüyorum gerçekten aşırı derecede yoğun ve yağlı gösteriyor kesinlikle pudra takviyesi gerekiyor diye düşünüyorum , yinede bronz makyajı sevenler için ideal bi ürün olmuş

    YanıtlaSil
  6. Ben kapatıcımı değiştirmek istiyorum ama karar veremedim bi kaç gündür araştırıyorum çünkü yüzüme sürdüğümde (nemlendirici kullansam bile) bazı kapatıcılar yüzümde pütür pütür gözüküyor. Garnier BB Krem ve Nivea BB Krem arasında kaldım sizce hangisini almalıyım ? Benim için önemli olan güzel kapatması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben garnier bb kremi öneriyorum ama bb kremlerden yoğun kapatıcılık beklemenelisiniz. Nivea bb kremin ise yapısını ve kuvamını beğeniyorum ancak 2 tonu olmasına rağmen açık tonu yinede koyu oluyor o yüzden tavsiye edemiyorum eğer esmer tenliyseniz deneyebilirsiniz tabii ki tercih sizin :)

      Sil
    2. benim için sadece kızarıklıkları kapatsın yeter :) o yüzden bi de garnier bb kremi deneyeceğim. teşekkürler :)

      Sil
    3. Benimde hafif kızarıklıklarım var onları kapatmaya yetiyor :)

      Sil
  7. Sanırım biraz ilginç bir yorum olucak ama The Balm'lardan nerede bulabilirim çok aradım fakat bulamadım..Yardım ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm ürünleri sadece Gratis mağazalarında satılıyor :)

      Sil
  8. Bende bugun nivea bb aldim hemde koyu tonunu simdi yorumlari okuyunca acaba cokmu koyu olcak diyom. Bundan once garnier bbb krem kullandim guzeldi biraz civik geldi sadce o bitti bide nivea kullanayim dexim yarin kullaninca yorumu yazarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmer tenliyseniz yada bronzlaştıysanız rengi belki de uyabilir. Umarım sorun yaşamazsınız merakla yorumunuzu bekliyorum :) :*

      Sil
    2. Nivea kullandim ama bende hic koyu durmadi tam ten rengim ama nivea yi begenmedim ben garnier daha guzeldi bu cok parlak duruyor yani sanki cilt cok ygliymis gibi ama garnierde hic oyle sorun yoktu bide bu hic kapatmiyor garnier guzel kapatiyordu bencd garniyer bb

      Sil
    3. Benim cildim yağlı olmadığı için nivea'nın yapısını çok beğenmiştim. Ama hem renk tonunun uyması hemde yapısı itibariyle garnier bb kremi kullanıyorum :) yorumun için teşekkür ederim

      Sil
  9. Tuğçe Hanım daha önce hiç bb krem kullanmadım ama nette cilde faydaları ve cilde zarar vermediği gibi yorumlara rastladım bu yüzden fondoten yerine bb krem kullanmak istiyorum garnierin bb kreminden pek memnun olan yok sizin yorumunuzdan sonra nivea kullanmayı düşünüyorum benim cilt tonum açık buğday sizce hangi tonunu almalıyım şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,evet fondötenler kadar yoğun yapılı değiller o yüzden cilde daha az zarar veriyor. Nivea BB Kremin yapısını çok beğenmiştim ancak iki tonu bulunuyor ben açık tonunu denememe rağmen çok çok koyu oldu. Bende açık buğday tenli sayılırım size de koyu geleceğini düşünüyorum. Garnier BB Kremin açık tonunu kullanıyorum ama ilk çıkardığını kullanıyorum ben daha sonradan Garnier in ince uzun tüp şeklinde olanını denemedim ama ondan daha çok memnun olanlar var. Renk açısından Garnier in açık tonunu kullanabilirsiniz ama Nivea maalesef ki çok koyu. Her ne kadar yayarım,üstünden pudra geçip kullanırım deseniz de ciltte koyuluk,kırmızımsı turuncumsu bir leke bırakıyor ve pudra ile maalesef tonu açılmıyor denedim maalesef böyle sonuç aldım.. Yine de siz bilirsiniz tabii :)

      Sil
  10. bende sevenlerdenim..Bronzlaşmış olduğum için orta tonu çok uygun geldi..ciltte kalıp gibi durmuyor,ve ağırlık hissi vermiyor.Kapatıcılığı ve kokusu mükemmel...garnier ve maybelline ile kıyasladığımda kesinlikle nivea 1 numara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.. Yapısını bende çok beğenmiştim ama açık tonu bile çok koyu olmuştu. Keşke açık tonlarıda üretilse :)

      Sil
  11. bende kullanmak istiyorum kapatıcılığı hakkında neler söyleyebilirsiniz? benim yüzümde leke ben vs oldukça fazla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nivea BB Krem benim cilt tonuma göre oldukça koyu ve cilt lekelerimi koyu olduğu için kapatmıştı ama kapatıcılığı hakkında şöyle söyleyebilirim bir fondöten gibi yüksek kapatıcılığa sahip değil. Yoğun kapatıcılık istiyorsanız BB kremler yeterli olmayabilir. Sevgiler :)

      Sil
  12. Biraz saçma olacak ama benimde bir sorum olacak :).Bende Nivea BB krem almak istiyorum en kısa sürede temin ediceğim ama bu krem anlık etkimi veriyor yoksa uzun süreli kullanımda kalıcı oluyor mu?

    YanıtlaSil
  13. Nivea BB Kremi uzun süreli kullanamadım maalesef ama kullandığım diğer BB kremlere göre yorum yapabilirim. BB kremler hafif yapılı ürünler olduğundan bir fondöten gibi kalıcı olmuyor ve uzun süreli kalıcılık beklememek lazım. Günlük kullanım için idealler tabii ki :) Ayrıca yorumlamakta geç kaldığım için kusura bakmayın lütfen :)

    YanıtlaSil
  14. ben de daha dün aldım aslında garnier bb alacaktım ama son anda vazgeçip nivea açık tonlu aldım daha sürmek nasip olmadı ama çenemde denedim sadece nasıl duruyor diye koyu durdu çok ama yine de sizin de dediğiniz gibi üzerine pudra uygulayarak biraz açmaya çalışmalıyım denediğim zaman :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahh! Tonu biraz açık olsaydı ne güzel olacaktı! Hepimiz güzelce kullanabilecektik. Ben maalesef pudrayla tonunu açamadım, açık gelen fondötenin varsa karıştırıp kullanabilirsin. Boşa gitmesin :))

      Sil
  15. Benim yanaklarım çok kırmızı ama sivilce kızarıklığı değil yüzüm domates gibi bu bb krem yanaklarımın kızarıklığını giderir mi ?

    YanıtlaSil
  16. beni de herkes gibi bi bb krem heyecanı sarmıştı ve internette uzun araştırmalarımdan sonra pure beauty bulgarian rose almaya karar verdim ama watsons da çalışan kız niveada indirim var nivea alın dedı sanırım nıveanın satış temsilcisi falan işte göz etrafınızada sürebilirsiniz dedi ve ben nivea light aldım. ben buğday tenliyim ve kış günü yüzümün bronz gibi durmasını istemem kesinlikle rengi çok koyu.daha önce niveanın göz temizleme sütünü kullanmıştım ve gözlerimin etrafını kıpkırmızı yapıyordu her uyguladığımda ondan sonra nivea kullanmaya çekinmiştim açıkcası ve gerçektende haklıymışım. sadece birkaç saat yüzümde durdu ve alnımda 2 tane kocaman bir sivilce çıktı bi kere yapısı çok ağir fondaten sürsem daha iyi yani. kesinlkle beyenmedim kapatılıcıgı çok kötü benim cildimde bir iki sivilce izinden başka hiçbişey yoktur onları bile kapatamadı hikayeden bronz gösterdi okadar yani direk çöpe gidecek bi daha da niveanın ürünleri elimi sürmem sanırım. şimdi gidip pure beauty alıcam onun sonuçalrını da yazarım. uzak doğunun icadı sonuçta onların ürününü kullanmalıyız diğer markalar bence hiç bi işe yaramıyo.

    YanıtlaSil
  17. kesinlike pure beauty bulgarian rose.. niveanın oluşturduğu kırmızı ağrılı sivilcelerimi tek günde kuruttu,kokusu muhtaşem, kapatılıcığı gayet iyi,yapısı çok hafif yüzüne hiçbirşey sürmemiş gibi hissediyosun ve ben beyaz tenli olduğum için cilt tonuma çok uydu. Açık tenli olan herkese öneririm.

    YanıtlaSil
  18. garnierin orta tonunu aldım bende fazlasıyla koyu duruyor yüzümde bir öneriniz var mı acaba

    YanıtlaSil
  19. Renk çeşitliliği biraz daha fazla olsa kesinlikle vazgeçilemeyecek bir ürün olacak benim için bu BB krem. Kapatıcılık ve nemlendirme konusunda çok başarılı buluyorum. Bronz görüntü vermesi de yaz döneminde hoş oluyor :)

    YanıtlaSil
  20. yüzüme leke şeklinde yayıldı parça parça oldu benmki niveanın renk tonu koyu aldım nerdeyse zenci çıktımm
    :(

    YanıtlaSil
  21. Ben de bugün aldım daha :) Bakalım nasıl olacak umarım dediğin gibi güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl memnun musunuz parlamasını istemiyorum normal kapatsin buğday tenliyim acaba hangisini alayım

      Sil
  22. Ben karma ciltler için olanını kullanıyorum ama yüzümde hemen donuyor ve yüzüme yaymaya çalıştıkça donduğu için bi tarafta toplanıyor hic memnun degilim

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)