8 Kasım 2012 Perşembe

HONEYISH 634

Bugün bir renk var ki... Hem capcanlı, hem fosforlu, hem ışıltılı daha neler neler..

Peki ya yapısı? Ahh o geç kuruması yok mu? Bozmadan duramadım tabii...Neyse ki bozmadan önce sizlere göstermek için görsellerini aldım. Fotoğraflarını çektim ve içime acayip sindi. Rengini öyle güzel belli ediyor ki :)



Bu arada biliyorsunuz ki,ojeyi ince sürüyorum ve ojenin şişesinde durduğu gibi tırnağımda da durmasını istiyorum.Bu ojeninde yapısı biraz sıvı olduğu için 3 kat olarak uyguladım. Kokusunu hiiiç sormayın -Iyy derecesinde ama fazla problem etmedim :)
Renginden dolayı affettim gitti,çoooktan unuttum bile :)









































Honeyish 634

*** SEVGİLER ***


6 yorum:

  1. Ama rengi muhteşem .d.d.d nereden buldun bunu canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurt dışından cnm oje meraklısı olduğum için yengem getirmişti altında çin,japon yazıları var çin malı yani :)

      Sil
  2. ilk defa duydum bu markayı yahu :)
    Renk acayip güzelmiş. Tırnaklarındada pek güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) altında çin,japon tam bilemedim ama onların yazıları var yurt dışından geldi :)

      Sil
  3. Kore malıymış http://www.prorance.kr/eng/products/nail/honeyish-nail-color/ burda var kendisi ^^ İlk kez duymuş olduk iyi günlerde kullan çok güzel renklermiş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bilgilendirdiğiniz için teşekkürler :) Beğendiğine sevindiiim ♥

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)