25 Kasım 2012 Pazar

*** Kendin Yap *** Şeffaf Clutch (DIY)

Herkese merhaba mutlu pazarlar...

Bugün sizlerle kendi clutch ımızı kendimiz yapacağız. Bu yıl şeffaf modası aldı başını gidiyor. Ayakkabılar şeffaflaştı,topuklar şeffaflaştı ee tabi şeffaf çantamız olmasa olmaz :)

Bu projeyi çok sevdim ve bir çoğumuzun denemesi gerektiğini düşünüyorum. Tabi sizde benim gibi şeffaf clutch seviyorsanız.

Bütün kıyafetlerimizle kombin edebiliriz. Gayet şık bir görünüme kavuşacağız.




Bu arada bu güne kadar bir çok clutch modeli gördüm ama şeffaf clutch a hiç denk gelmedim.Eğer denk gelmiş olsaydım mutlaka bayılarak alırdım neyse ki kendin yap çalışmasıyla yapabileceğim :)




Malzemelerimiz

Kalıbımız


Öncelikle çantamızın kalıbını çıkarıyoruz.Ve yapmaya başlıyoruz.


















Ve sonuç...






Son olarak bir hatırlatma yapıp kaçayım.
Yılbaşı çekilişime katılmadıysanız buradan tıklayıp katılabilirsiniz.


Öpücükler! :)

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet Bencede yapalimmmmm ama nasıl ??

      Sil
    2. kullanılan şeffaf malzemeye pvc deniyor sanırım öncelikle ondan nasıl buluruzla başlamalıyız birde delmek için kullanılan aleti belki bulamayabiliriz onun yerine pvc yi nasıl birbirine tutturabiliriz onu düşünmemiz lazım :)

      Sil
    3. Biraz zor gibi geldi sanki bana :) desteklerini ve gazlamalarini bekliyorum :)

      Sil
    4. tatlıım taktım buna inan bu aletin adı ne bilmiyorum ama kemerleri falan delmek içinde kullanılıyormuş o şekilde bulunabilir diye düşünüyorum ama o olmadan da bişiyle tutturabiliriz yaa ama ne ? :)gerçekten çok istiyorum böle şeffaf clutch ım olsun ya olsuuuun

      Sil
  2. humss fena degılmıs ama ıcı gozukuyor oyuzden tavsıye edılmez kız bu sende heb transparan seylerı sevıyorsun hee ..ç:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya çok seviyoruum :)

      Sil
    2. tamam bu ulkede acık gyme ama tvısyem :DD

      Sil
    3. ıyı bari aklım sende kalmıcak bu yorumdn snra :D:D

      Sil
  3. merhaba çanta çok şık olmuş ellerine sağlık. ben de denemek istiyorum ama o zımbaları takmak için kulllandığın aletin adeı nedir? nereden temin edicez onu?

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    çanta çok şık olmuş ellerine sağlık. ben de denemek istiyorum ama o zımbaları takmak için kulllandığın aletin adı nedir? nereden temin edicez onu?

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)