6 Kasım 2012 Salı

Avon Nailwear Pro+ Coral Reef

Günaydınlar...:)

Selam arkadaşlar dün sürmüş olduğum Rapsodi 352 yazısını görmüştünüz. O ojeyle daha fazla dayanamadım.Bugün Avon Nailwear Pro+ Coral Reef rengini sürdüm. Çok tatlı cici bir pembe tonunda. Tırnaklarıma çok yakıştırdım. Avonun ojelerini kullandığım kadarıyla beğeniyorum,kuruma hızını seviyorum bozmama hiç izin vermiyor :)



Bu oje şuan katalogda var mı bilmiyorum aslında alışverişimde yanlışlıkla gelen bir üründü,şansıma yani oje siparişi vermesem de oje gelip beni buluyor :)




Avon Nailwear Pro+ Coral Reef






Coral Reef





Avon Oje 





Avon Oje Coral Reef





Avon Coral Reef





Avon Nail wear Pro+ Coral Reef




Renkli bir gün geçirmek dileğiyle,sevgiler.....

6 yorum:

  1. renk çok güzelmiş.. bu arada tırnaklarını da çok beğendim...

    YanıtlaSil
  2. ojenin rengine de tırnaklarına da bayıldım :)
    http://forbeautyy.blogspot.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)