9 Kasım 2012 Cuma

Alix Avien 201 - Alix Avien 231

Herkese Merhabaaaa!


Haftanın son günündeyiz ve bütün haftanın yorgunluğunu üzerimizden atıp güzel bir hafta sonu geçirmeyi diliyorum.

Bugün tırnaklarım da biraz değişiklik yapmayı istedim zaten görebileceğiniz en büyük değişiklik budur :) ben öyle çook becerikli değilim,tırnak süslemelerine bayılırım ancak bu güne kadar hiç cesaret edemedim..Gerçekten çok sabır isteyen bir şey ve bende o sabır yok. Ama tekniğini öğrenip ufak tefek şeyler yapmayı öğrenmek istiyorum.

Gelelim bugün sürdüğüm ojelere. Alix Avien 201 ve Alix Avien 231 nolu ojeleriyle ufak bir çalışma yaptım.

Sonuç bu şekilde oldu :)







Öncelikle yüzük tırnağıma Alix Avien 201 uyguladım diğer tırnaklarıma Alix Avien 231 tek kat olarak uyguladım.







Kuruduktan sonra tam tersi uyguladım. Yüzük tırnağıma Alix Avien 231,diğer tırnaklara ise Alix Avien 201.








































İşte bugünde böyle bir değişiklik yaptım. Tabi bu kadar becerikliyim sadece sol elimin tırnaklarına bu şekilde sürdüm..
Sağ elime de böyle sade bir şekilde uyguladım.



İşte bu kadar... 


Nasıl  olmuş? 


Beğendiniz mi ?
***


6 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)