21 Kasım 2012 Çarşamba

*** Kendin Yap *** Clutch Yapımı (DIY)

Işıl ışıl,şıkır şıkır clutch yapıyoruz. Daha önce şuradaki yazımda clutch süsleme-yenileme çalışması göstermiştim. Şimdi ise taşlarımızı,boncuklarımızı,simlerimizi,yapıştırıcımızı alıyoruz kendi simli clutch ımızı yapıyoruz...

Kendin yap projelerini çok zevkli buluyorum. Özellikle de yapımı kolay çalışmalar daha da dikkatimi çekiyor bir kaç adımda güzel sonuçlara ulaşılıyor. Ne hoş değil mi ?




MALZEMELERİMİZ VE YAPIMI 






































(kaynak)

Sevdiniz miiii ?





6 yorum:

  1. bayıldımmm.. o simler dökülmezmi ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapıştırıcıyla karıştırılıp sürüldüğü için çok fazla dökülmez diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. buNU seVdim guzel olmus geÇen cantam ıcın taŞ boncuk almaya gıttım bı 50 tane lazımdı ama kucuck plastık hemde boncukların tnesı 250 bın yaa 50 55 tanesı ne kdr pahalıya gelıyor gerısını sen dusun vazgecdım uzuldm ya daha uygun boncuk satanbıyer denk gelırSe yapıcam ..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)