24 Kasım 2012 Cumartesi

Yılbaşı Hazırlıkları Başlasın !






Yılbaşının yaklaşmasıyla beni bir heyecan,mutluluk ayrı bir duygu sarıyor.Yılbaşının heyecanını apayrı yaşıyorum yaklaşık bir ay var ve benim için hazırlıkların,yapılması gerekenlerin planlanması için tam zamanı.. Böyle heyecanları son dakikaya bırakmayı sevmeyenlerdenim. 




Yılbaşında ne yapmalı,ne giymeli,nereye gitmeli,ne hediye almalı, o mu bu mu derken insan acayip kararsız kalıyor. Ve yılbaşı dendiğinde klasiktir aklımda hep beyazlar,yeşiller,kırmızılar oluyor. Ve hep yılbaşında kar yağmasını istiyorum. Yılbaşı ağacımızı süslemenin tam zamanı. Şöyle pencerenize yakın bir yerde ağacınızı süsleyip,ışıklarını yakın. Dışarıda gezerken evlerde böyle hazırlıkları görmek beni inanılmaz mutlu ediyor. Sokakta yürürken hafif karın yağdığını düşünün birde yılbaşı hazırlıkları yapan evlerde,bahçelerde rengarenk,ışıl ışıl yanan ışıkları düşünün masal gibi.. 





Yılbaşına dair süslemeler,ikram edilecek yiyecekler,pastalar,cupcakeler...

Bol görselli bir yazı olacak şu zamana kadar araştırdığım beğendiğim görselleri sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz,umarım yılbaşı hazırlıklarına başlamadan önce size ufakta olsa ilham kaynağı olur...























































SEVGİLER :)

3 yorum:

  1. çokk mİkemmelll ıŞıltılAr falanlar fılanLar yaa bayIldumm cınım koca sene gecdı gıttı desene vayanasını be bu sene geyıklı taYt gorursem alıcam cok guzel duruyor geyıklerı sevıyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok çabuk geçiyor gerçekten.. Bende geçen yıl geyikli tayt almıştım füme,krem rengi karışık geyikli ve simleri de var :)

      Sil
    2. benım ıcın şaşırıcak derecede bu yıl ılk dfa cbuk gecTı yoksa daıma agır agır gecerdı :D oo sımLi bıDe ıns bulurda bende alırım gıyerım yenı yılDa kırmızı klotlan :D

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)