22 Kasım 2012 Perşembe

Avon Colour Style Lipstick Mini Ruj - Mirage

Geçenlerde Avondan mini ruj görüp sipariş etmiştim onunla birlikte başka istediklerim de olmuştu bu yazımda  bahsetmiştim. Şimdide sizi mini rujumla tanıştırmak istiyorum :) Sürekli pembe tonlarında ruj kullanırım arada kırmızı ronları da sürerim şimdi birde nude tonlarına taktım. Günlük makyajım da göz makyajıma ağırlık verdiğimde dudaklarım daha soft daha doğal bir görünüme sahip olsun istiyorum yoksa zaten o makyaj günlük makyajdan çıkar olur sana parti makyajı :) her neyse rujum geldi gayette güzel ben sevdim şimdi tanışma sırası sizde... Eğer aranızda kullanan varsa,ya da nude tonlu bir ruj arayanınız varsa tavsiye ederim. 





Yapısı yumuşak ve ne çok parlak nede çok mat. Mini ruj olduğuna bakmayın gramaj olarak gayet yeterli miktarda. Fiyatına göre gayet güzel bir ürün ve beni epeyi götürür. Her gün aynı ruju sürmeyi sevmiyorum şu ana kadar ruj bitirdiğim görülmemiştir ama artık bitirip yerine yenilerini almak için kolları sıvamam lazım :)














Avon Colour Style Lipstick Mini Ruj - Mirage



Fotoğraflarda çekimden dolayı böyle pembemsi duruyor. Hafif pembemsi nude bir renk. 
Bendeki Mirage rengi,bir başka rengi daha var onuda daha sonra tanıtacağım. Bu renk tonlarında rujları sever misiniz? Yada günlük makyajınızda hangi ton rujları daha çok kullanırsınız paylaşırsanız seviniriiiim... Öpücüklerr

6 yorum:

  1. güzel renk ama avonun klasik katalogdaki renk problemi yüzünden istediğim rujla gelen ruj mutlaka farklı oluyor..

    YanıtlaSil
  2. canım bende bu tonları çok seviyorum. senden bi ricam olacak. dudağına sürüp fotoğrafını çeker misin lütfen ? görünüşü hoşuma giderse bende kesinlikle alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürülmüş halini eklemiştim zaten en sonda sizde görünmedi sanırım

      Sil
  3. bayılırım BU RENge hafıf seftalı tonuda guzeldır uzerıne bırDe parlatıcı harika durur,cokda yakıŞmıs tatLım dudaklarında tam ayarında guzel Olmuş gule gule klllannmalar..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)