25 Şubat 2013 Pazartesi

Kendin Yap *** Trok(Çivi/Zımba) Bileklik (DIY)

Trok(çivi/zımba) merakımı bilmeyen kalmamıştır herhalde. Bulunduğum yerde meşhur bir boncukçu teyze var  çoktandır gitmiyordum 2 gün önce gittim ve aradığım troklardan buldum.Genelde istediğim,aradığım çoğu şey buraya hep en son gelir zaten.Neyse ki trok sevdam hala devam ediyorken gümüş ve sarı renklerinden aldım. 
Kendin yap çalışmalarına fazlasıyla meraklıyım. Bugünde kendi trok bilekliğimi kendim yaptım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim :) Daha önceden de böyle bir kendin yap çalışması paylaşmıştım buradan bakabilirsiniz.


Yapımı gayet basit zaten anlatmama gerek yok ama yinede bahsedeyim. Bilekliği yapmak için ince lastiklerde var ama ben misina/misine ipini kullanarak yaptım. Öncelikle trokları misinaya dizdim bileğimin kalınlığında olunca misinayı kestim ve biraz sıkarak bağladım.Çünkü misina bileğinize takıp çıkarırken genişleyip bileğinizin şeklini alıyor,hafif genişleyeceğini düşündüğüm için biraz sıkarak bir kaç kez bağladım ve ipi görünmeyecek şekilde kestim. Gümüş renginde ve sarı renginde birer tane bileklik yaptım.Sonra artan sarı ve gümüş renkli trokları da değerlendirmek için misinaya bir gümüş,bir sarı trok dizerek iki renkli bir bileklik daha yaptım :) Görmemişin çivisi,zımbası olursa yapacağı bu olur :)


Şimdilik sadece bileklik yaptım ama tekrardan çivilerden alıp gömlek yakalarımı da süslemeyi düşünüyorum.Hatta aklımda bir çok yeri çivilemek geliyor :) Öncelikle kıyafet ve ayakkabıları düşünüyorum.Öneriniz veya tavsiyeniz var mı? :)

4 yorum:

  1. bu boncukçu teyze nerde? :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık :)


    Bloguma beklerim :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. o değilde tırnaklarınız harika :))

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)