8 Şubat 2013 Cuma

Hediyeme Kavuştum *** Loreal Paris Lash Architect 4D Mascara ***

Sevgili Nazlıcan'ın blogunda hazırlamış olduğu hediye etkinliğine katılmıştım ve kazanan 13 kişi arasında bende yerimi aldım. İnanılmaz mutlu oldum.Buradan Nazlı'ya kocaaaman teşekkür ediyorum.Tabii ki sponsor firmamızı unutmuyor, Evoria.com'a da teşekkür ediyorum :) 



Hediye etkinliğinde 13 kişi farklı ürün gruplarından kazanma hakkına sahip oldu.Bende Loreal Paris Lash Architect 4D Mascara kazanma şansını yakaladım. Elimde maskaralar toplandı denemek için bekliyorlar uzun bir süre maskara ihtiyacım olmayacak:) Kozmetik diyetindeyken böyle hediyeler kazanmak insanı çok mutlu ediyor :) Herkese şans diliyorum umarım daha da çok kazanma şansımız olur.



Ürünün orjinal görselini de paylaşmak istedim.Maalesef ben olduğu gibi fotoğraflamayı başaramadım.Çok değişik ve parlak bir ambalaja sahip değişik şeyleri seviyorum :) Şuan kullandığım maskaram bitince buna veya elimde olan diğer maskaralardan birini denemeye başlayacağım.

Bu arada Loreal Paris Lash Architect 4D Mascara kullanan varsa ve memnunsa düşüncelerini paylaşırsa çok sevinirim. 

Tekrardan Nazlı'ya çook teşekkür ediyorum. Kocaman öpüyorum.

Sevgiler

2 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)