18 Şubat 2013 Pazartesi

Alix Avien 214 & 103 *** Aşık Olunacak Bordo ***

Bordo rengine inanılmaz derecede bayılıyorum.Başlıktan da belli oluyor.'' Aşık Olunacak Bordo''.
 Her defasında hangi renk oje sürsem diye düşündüğümde elim bordo rengi ve tonlarına gidiyor. Alix Avien 214 nolu ojesi ise acayip güzel bir bordo. Tırnaklarıma uygularken tek kat uygulanmış hali sanki kiraz yemişim de suyu tırnaklarım da kalmış gibi :) İkinci katıda uygulayınca muhteşem bir bordo oluyor! Tam bayılmalık! :) 



Alışveriş yazımda görmüştünüz 214 nolu ojeyi alırken yanına da 103 nolu yavru ağzı renginde ama doreye dönük,içerisinde simler  ve ışıltılar olan ojeyi de almıştım. 103 nolu ojeyi ise tek kat sürdüğünüzde içerisindeki simler,ışıltılar belli oluyor.Tek olarak da kullanabileceğim bir renk ama bordo ojemin üzerine bir daha asla sürmeyeceğim bir oje  oldu :) Yukarıdaki fotoğraflarda gördüğünüz gibi ilk önce 214 nolu ojeyi sürdüm daha sonra yüzük parmağıma da ojenin üzerine 103 nolu ojeyi sürdüm. Aslında istediğim görünüme ulaşamadm bordo ile uyumunu sevmedim.Belki de yüzük tırnağıma bordo ojeyi sürmeyip sadece 103 nolu ojeyi sürmüş olsaydım daha çok sevebilirdim! 


Bakalım siz beğenecek misiniz?

Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Ojenin tırnağında duruşu muh-te-şem!! :))
    Sen de bir ojeseversin öyleyse ojeseverler için düzenlediğim oje etkinliğime katılmak istersen
    http://oceciklerim.blogspot.com/2013/02/oce-etkinligine-kimler-katlyooor.html
    uğraman yeterli, bu güzel tırnaklarla seni de aramızda görmek isteriim kesinliklee :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel tırnaklarında öylee :)
    ben sade halini daha çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Bordo değil de fuşya gibi görüyorum ojeyi ben. Eğer öyleyse sevdim, bordo ile pek anlaşamıyorum çünkü :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)