27 Şubat 2013 Çarşamba

Kadife Tırnak Tozu ~ Fuşya ***

Sonunda kadife tırnak tozuyla tırnaklarım tanıştı!

Twitterdan takip edenler bilirler,dün gece bahsetmiştim :)
Yani dün gece tırnaklarımı kadife tozuyla süsledim,fotoğrafını çektim ve şimdi sizlerle paylaşabiliyorum.
Bloglarda görüp hayranlıkla bakıyordum.Daha önce şuradaki yazımda söylemiştim yengemde tırnak süslemelerine merak sardı ve tırnak süslemeleriyle ilgili malzemeler alıyor kadife tırnak tozunu ise ondan alıp denedim ve çok sevdim.Birkaç renk almıştı,en kısa zamanda yurt dışına tekrar gidecek başka renklerden de isteyeceğim :)


Meşhur kadife tozu işte bu! :)


Yapılışı oldukça eğlenceli. Ojeyi sürüp kadife tozunu tırnağın üzerine bolca döküyorsunuz hafifçe bastırıp,sonra temizliyorsunuz.Sonuç ise böyle oluyor :)


Yaparken fotoğraflarını çekemedim ama oldukça kolay.


Pembe pembe çok sevimli oldu değil mi?
Gören herkesin dikkatini çekiyor merakla tırnaklarıma bakıyorlar :)) 


Benim gibi kadife tırnak tozunu merak edenler,sevenler var mı?
Her renginden alıp yapmalı!

Sevgiler..


18 yorum:

  1. canım yaaaa:) süper olmuşşş nerden aldın:) bende almak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım yengem yurt dışından getirmişti ondan kaptım =)

      Sil
  2. hahaha yengen almış oraya hiç dikkat etmemişim:)neyse bakalım bende yurt dışından sipariş vereyim bari:(

    YanıtlaSil
  3. ilk kez görüyorum, bayıldım...
    pembe çok şirin ama ben kırmızıyı hayal ettim şu an,bomba olmaz mıydı?

    YanıtlaSil
  4. çok mu çok hoş olmuşlar canım oje kullanmıyorum ama bunları gördükçe özeniyormuyum ne :)

    elifileberaber.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. harika canım rengide muhteşem bende görüp görüp hayran kalıyorum kesinlikle alıcam bende farklılık güzeldir herzaman,senin tırnaklarındada çok güzel olmuş kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım beniiim çok teşekkür ederim..kesinlikle al :)

      Sil
  6. renk harika ben de çok seviyorum bunları..

    YanıtlaSil
  7. bunun için yurt dısına fılan gtmeye para harcamaya gerek yok fitilli kadife bir kumastan jılet yardımıyla da bu tozları elde etmek mümkün

    YanıtlaSil
  8. Instagram @tirnakshop tan temin edebilirsiniz. Kadife tozlarimiza, havyarlarimiza, zimbalarimiza ve serit bantlarimiza goz atabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)