16 Şubat 2013 Cumartesi

CityFoni Sporsorluğunda Hediye Çekilişimin Kazananı!

CityFoni.Com Sponsorluğunda düzenlemiş olduğumuz hediye çekilişime katılım gösteren herkese teşekkür ederim. Geçersiz ve mükerrer yorumları eleyince 25 geçerli katılım oldu. Kazanan kişiyi Random.org ile belirledim.



Geçerli Katılım Listesi

1-Itır
2-Emel Sönmez
3-Zicemfero
4-Çiğdem oğuz
5-İlke izmirli
6-Bedriye dönmez
7-Asiye demiral
8-Aslı
9-Şenay gazoz
10-Özlem
11-Edasen
12-Arzubalcin
13-Fatma şenol
14-Jasmin
15-Kermit Alemlerde
16-Alp Çankaya-hande
17-Aygülce
18-Kampanyainsani
19-Bernus ecer
20-Tuğba Cengiz
21-Çağla atalay
22-Sefa merve güzel
23-Sena kmpny
24-Betul
25-Sihirlimavi

*** TEBRİKLER ***
*** TEBRİKLER ***

Kazanan şanslı kişi 25 kişi arasından '' Asiye Demiral '' oldu! Kendisini tebrik ediyorum.
İletişim bilgilerini (ad-Soyad,tlf no,adres) tqc.dmr92@gmail.com'a göndermesini bekliyorum!
Pazartesi gününe kadar iletişim bilgilerini göndermezse yeni kazanan belirleyeceğim.

Sevgiler :)

5 yorum:

  1. Çok sevindim gerçekten çok istiyordum. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. ben katıldım neden ısmımm yokkk

    YanıtlaSil
  3. ben katıdım herseyıde yerıne getırdım neden ısmımm yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişe katılmak için yorum bırakmanız gerekiyor,katılanlar arasında yorumunuz bulunmuyor.Kontrol edebilirsiniz

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)