20 Şubat 2013 Çarşamba

Alix Avien 103

Evet!  Bir önceki sürdüğüm ojemin görüntüsünden memnun kalmamıştım buradan bakabilirsiniz.Bordo ojemi sürdükten sonra yüzük parmağıma da Alix Avien 103 nolu ojesini sürmüştüm ancak bordo ile uyumunu nedense sevemedim.O yüzden bu ojeyi tırnaklarıma tek olarak uygulamaya karar verdim. Soft bir pembe renginde,yavru ağzı rengi de diyebiliriz ama doreye dönük ve içinde minik minik simler var.



Işığa göre de farklı renklere bürünüyor. Bazı fotoğraflarda çok çok açık lila renginde yada dore parlaklık olduğu belli oluyor.İnanın fotoğrafları çekerken en doğru rengi yakalamaya çalıştım.Benim için biraz zor oldu açıkçası tam rengini yakalıyorum derken çok parlaklık oluyor,parlaklığı ayarlıyorum bu sefer rengi tutturamıyordum.Derken çektiğim bir sürü fotoğraftan sizler için en en en iyi görünenleri ayırdım ve düzenledim :)


Aslında daha canlı yada koyu tonlarda oje sürmeyi seviyorum.Bazen kıyafetime göre tırnaklarımın daha sade bir görünümde olmasını istediğimde nude tonlarda oje sürüyorum.Yada diyelim ki  gösterişli bir kıyafet giydiğimde tırnaklarımın da çok dikkat çekici olmamasını tercih ediyorum. :) 

Bugün oje tercihim bu şekilde oldu. Acaba yarın ne sürsem? :)


6 yorum:

  1. french uygulayıp üzerine uygulandığında nasıl durur acaba:)

    YanıtlaSil
  2. Denemelisin bence:) uyguladığında haber et merakla bekliyorum:)öptümmm

    YanıtlaSil
  3. Bunun ışıltılı beyazıda çok güzel.İnci gibi oluyor tırnaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. numarasını biliyor musun? söylersen bakmak isterim:)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)