6 Şubat 2013 Çarşamba

Berry & Cherry 'den Gelen Hediyem!

Merhaba arkadaşlar...

Bir kaç gün blogumu ve sizleri istemeyerek ihmal ettim.Hastalandım ve buraya uğramadığım her dakikayı uzanarak,uyuyarak geçirdim.Geçirdim diyorum ama hala o haldeyim.Şuan bu yazımı bile yarı uzanmış bir şekilde yorganın altından yazıyorum. Aman dikkat edin ortalıkta felaket bir salgın var bir kaptınız mı kurtulmak çok zor.

Her neyse hastalığımı bir kenara bırakıp güzel bir şeylerden bahsedelim.
Berry & Cherry blogunun çekilişi vardı ve o çekilişin şanslı kazananı ben olmuştum. Aslında hediyelerim elime  cumartesi günü ulaştı fakat rahatsız olduğum için fotoğraflayamadım ve sizlerle paylaşamadım. Kısmet bu güneymiş! :)


Berry & Cherry kazandığım hediyenin yanına bir hediye ve minik bir not eklemiş.
Notu sizlerle paylaşmıyorum çünkü bana özel yazılmış bir şey.

Bir kezde buradan Berry & Cherry 'e  teşekkür ediyorum :)

4 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)