13 Şubat 2013 Çarşamba

Cupcake Tırnaklar ***

Kırılan tırnaklarımın uzamasını beklerken,eğlenceli bir şeyler yapmak istedim.
Veee cupcake yapıp verdim fırınaaa! :)

Kısacık tırnaklarım = cupcake bir araya gelince tam çocuk eline benzemiş değil mi ? Hihihii =)))


Aslında internette ve bazı bloglarda görmüştüm bende denemek istedim.İlk yapışım ve nail art fırçalarına sahip olsaydım daha neler neler yapardııım :) Oje fırçalarıyla ancak bu şekilde becerebildim.

İstediğiniz renklerde ojelerle yapabilirsiniz.Baz olarak cila uygulayabilirsiniz ama ben uygulamadım.


Öncelikle; 1- Cupcake in alt kısmını yapıyoruz ben pembe seçtim. 
Daha sonra 2- Zemin rengimiz kuruduktan sonra çizgiler yapıyoruz.Oje fırçaları kalın olduğu için ancak bu şekilde oldu :)
3- Beyaz ojeyi fırçaya bolca aldıktan sonra fırçayı dik tutarak top top şekilde 3 numaradaki görselde ki gibi kabarmış görünümü verdim.
4- Vişneli olsun diyede tepesine vişne yaptım kendimce :) hihihh


Ve işte bu kadar :)


Cupcake sevenlerdenseniz deneyin çok eğlenceli :) Tırnaklarıma bakıp bakıp mutlu oluyorum :)
En güzeli ve en büyüğü baş parmağımdaki oldu.tam yemelik! :)

İlk deneme için fena sayılmaz değil mi?



Sevgiler...

8 yorum:

  1. Ayyyy çok güzel bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  2. Nail art fırçaları olmadan bunu yaptıysan devamını merak ederim kzucum :) Çok sevimli ^_^

    YanıtlaSil
  3. Ay çok tatlı olmuş yapasım geldi :))

    YanıtlaSil
  4. Ciddi anlamda bir sanat bu! :)

    YanıtlaSil
  5. Vallahi bravo bayildiiim super yapmissin bende nezamandir yapmak istiyorum cupcake cok cicis duruyor ya ama sen bayagi yeteneklisin cok guzel olmus sekerim

    YanıtlaSil
  6. Çook teşekkür ederim kızlar :) Beğendiğinize çook çok çok sevindiiiim =) mihii

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim,harika olmuuş :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)