15 Şubat 2013 Cuma

Günün Kombini ***

Kombin önerilerini sık sık paylaşmak istiyorum ama her gün hazırlamayı düşünsem de böyle ilham gelmedikçe maalesef ki hazırlayamıyorum. Bugün ise fazlasıyla salaş,rahatlığın ön planda olduğu bir kombin hazırladım. Zaten kombinleri hazırlarken o an ki ruh halime göre seçimler yapıyorum. Bugün ruh halim ise fazlasıyla salaş..
Bu yüzden tercihim bu şekilde oldu.



Fazlasıyla sıkılgan bir günümdeyim.Sizde de oluyordur ortada hiçbir neden yokken sıkılıyorum,hiçbir şeyden zevk almıyorum,mutlu olabileceğim bir çok neden varken bugün acayip mutsuzum. Kalabalık içinde yalnız kalmayı tercih ettiğim bir günümdeyim. Bugün burcumun özelliklerini fazlasıyla yansıttığım,acayip kararsız olduğum bir gün.İkizler burcu olanlar beni anlayacaklardır...Daha fazla uzatıp sizleri de sıkmak istemiyorum,kombinle baş başa bırakıyorum!

Rahatınıza düşkünseniz ve salaş şıklıktan yanaysanız yada en azından her gün şıkır şıkır giyinip bir gün salaşlığı tercih ediyorsanız kombinim size gelsin! 


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)