6 Şubat 2013 Çarşamba

HONEYISH 116



Honeyish markasının ojesinden daha önce burada bahsetmiştim. Görmeyenler tekrar tıklayıp bakabilirler. Benimde ilk kez duyduğum bir markaydı.Yengem yurt dışından getirmişti.116 nolu rengini henüz sürme fırsatı buldum.Daha doğrusu ojelerimi karıştırırken bu cici rengi unuttuğumu,bir köşede yapayalnız beklerken gördüm ve sürmeye karar verdim :) Bir kaç gündür hastayım bu sürede oje sürememiştim tırnaklarım bir güzel dinlendiler.Bende hazır kendime geliyorken,iyileşmeyi fırsat bildim ve başladım tırnak bakımıma :)





Ve bu sevimli  pembe ojeyi sürdüm. Bebek pembesi diye bilinen bir renge sahip. Tırnaklarımın kısa olmasına bu rengi çok yakıştırdım. :) Ojeyi 2 kat olarak uyguladım. Kuruma hızı maalesef ki benim için yetersizdi fotoğrafını çekerken bile bozmayı başarabildim :)



Tırnaklarım da bir türlü uzayamadı.Sürekli başına bir şey geliyor,kırılıp duruyor.Uzun zamandır bu boyda kaldılar.Uzasııın artık! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)