28 Şubat 2013 Perşembe

Golden Lady Kokulu Oje 36 *** Chocolate

Kokusu gibi çikolata renginde bir ojem var artık!

Kahverengi oje sürmeyen ben Golden Lady'nin kokulu ojelerinden 36 nolu rengi inanılmaz beğendim.Tırnaklarımı sıcak çikolataya batırmış gibi hissediyorum :) Kokulu ojeleri ilk defa deniyorum heyecanım ondan.Golden Lady 36 nolu oje tam anlamıyla çikolata renginde ve rengi gibi çikolata kokulu! Düşündüğüm gibi buram buram etrafa çikolata kokusu yayılmıyor ancak tırnaklarımı kokladığımda çikolata kokusunu alabiliyorum. İlk kahverengi hatta ilk çikolata rengine sahip ojem.Çok beğendim ve tırnaklarıma çok yakıştırdım.

Bu fotoğrafta çikolata renginden çok bordoya dönük bir renk gibi görünüyor ama tamamıyla flashtan ve elimde tuttuğum pembe silikon cüzdandan kaynaklanan bir renk değişikliği :) Twitterda bu alışverişimi paylaşmıştım ve ilk kez kokulu oje almanın verdiği heyecanla kadife tırnak tozuyla yapmış olduğum süslemeyi bir güzel tırnağımdan çıkardım.Hemen çikolata kokulu ve çikolata rengindeki ojemi sürdüm. 


Lafı fazla uzatmadan sizi muhteşem çikolatalı tırnaklarımla baş başa bırakıyorum!


Nasıl ama? :)

Çikolata kokulu öpücükler! :)

4 yorum:

  1. inanmıyorum ya ilk defa gördüm bunu şimdi ben de istiyorum çikolata kokulu oje:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk defa denedim :) ama öyle yoğun çikolata kokusu yok :)

      Sil
  2. tırnak bakımın ve nasıl bukadar uzatabildiğin hakkında ufakta olsa bir yazı beklemekteyim senden=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok fazla bir şey yapmıyorum yinede kısaca bahsedebilirim :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)