24 Şubat 2013 Pazar

Günün Kombini ***

Kombin hazırlarım da içlerinde bordolu bir kombin nasıl olmaz? 
Nasıl bordolu bir kombin hazırlamadım hayret ediyorum! Bordo sever biri olarak bunu kendime hiç yakıştıramadım :) Puuu bana! :)

Şu sıralar dar paçalı pantolonları bir kenara bırakıp geniş paçalara merak sardım.Geniş paçalı pantolonları yüksek topuklarla kombinlemeyi seviyorum. Bordo,siyah ve gri renklerini bir araya getirerek oluşturduğum bu kombin acayip içime sindi. 

Bordo severler kimler? 



Bordo severlere örnek bir kombin olsun istedim. Umarım beğenirsiniz ve fikir almış olursunuz.


Sevgiler...


3 yorum:

  1. Bende yeni bordo renge alışan ve seven biri olarak çok beğendim çanta ve cekete ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    blogunuzu cok begendim. sizi takibe aldım :) yazılarınızın devamını bekliyorum.
    ben de sizi bloguma beklerim .
    http://pilatesogreniyorum.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)