21 Şubat 2013 Perşembe

Rengarenk Tırnak Süsleme

Yengem şu sıralar tırnak süslemelerine merak sardı.Özbek Kızı adında blogu var. Blogunda yeni yeni tırnak süslemeleri paylaşmaya başladı.Benimde tırnak süslemelerine olan merakımı biliyorsunuz.Süsleme için yeterli malzemelerim olmadığından elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Yengem de tırnak süsleme merakına girince nail art fırçaları,tırnak süsleme için gerekli malzemelerden almaya başladı ve aldıklarıyla benim tırnaklarıma da sünger ile baskı yoluyla süsleme yaptı.

Bende tabii ki sizlerle paylaşmadan duramazdım ve işte karşınızdaaa! :)




Tırnak süslemesine başlamadan önce tırnak bakımımı yaptım. 

Tırnak bakımı bittikten sonra zemin kat olarak beyaz oje sürdü ve iyice kurumasını bekledik.Kuruduktan sonra ise sevdiğim renkleri süngere sürerek tırnaklarıma bastırdı.Süngere sürdüğü ojeyi 2 tırnağıma baskı yaptıktan sonra tekrar yeniledi çünkü sünger ojeyi içine çekiyor ve benim sadece 2 tırnağıma baskı yapacak kadar yeterli oldu.Tekrar aynı süngere oje sürüp diğer tırnaklarıma da baskı yapmaya devam etti. 


Sünger ile baskı işlemi tamamlandıktan sonra kurumasını bekledik ve tırnak süslemeleri için gerekli olan malzemelerden ucu metal ve top şeklinde olan fırça ile tırnaklarıma siyah ojeyle noktalar yaptı. İşte bu kadar!

Çok eğlenceli değil mi? 

İnanın bu tırnak süslemesinin fotoğrafını görseydim acayip üşenip zor olduğunu düşünürdüm ama o kadar basit ve eğlenceli bir yapımı var ki! Üstelik artık sünger ile baskı yapmayı öğrendim ara sıra böyle değişik şeyler yapıp paylaşmak istiyorum :)

Bugün tırnaklarımı gören herkes merakla bakıyordu ve nasıl yapıldığını soranlar oldu.Hatta tırnak stickerı diye düşünenler bile oldu :) Çok çok sevdim sanırım silmeye kıyamayacağım kendiliğinden tırnağımdan silinmesini bekleyeceğim :)))))



Sevgiler!


14 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)