25 Şubat 2013 Pazartesi

Pazartesi Köşesi ***

Her pazartesi ilham veren kombin önerileri paylaşıyordum.Pazartesi köşesi yapmayalı epeyi olmuş uzun bir aradan sonra tekrar pazartesi ilham köşesi yapmaya karar verdim.Bundan sonra her pazartesi günü kombin köşesi olacak. Hafta başına kombin önerisiyle başlayıp, ilham alarak bütün bir haftayı bol ilhamlı geçirelim istiyorum :)






Eteğin modeline bayıldım! Etek,çorap ve papuç üçlüsünün uyumunu çok sevdim!



Kamuflaj deseni ve zımbalar harika!



Müthiş leopar! Çok beğendim,çok çok sevdiiim! Kocaman bir kalp. 



Deri pantolon ve zımbalar süper!


Zımbalar zaten biliyorsunuz vazgeçilmezim! Ama bu elbisenin belindeki pencereleri ayrı bir sevdim. :)





Dekoltenin böylesi! Göğüs dekoltesi mi yoksa sırt dekoltesi mi diye sorsalar hiç düşünmeden sırt dekoltesi cevabını veririm.Daha asil görünüyor değil mi?






Haftaya nasıl başlarsak öyle gider diye düşünüyorum.Güzel bir hafta geçirmeyi diliyorum!

Sevgiler... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)