1 Şubat 2013 Cuma

Extra Lasting Make-Up Remover

Uzun zamandır kullandığım ve vazgeçemediğim tek makyaj temizleyicim. Aslında bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra hiç bir temizleyiciye şans vermedim. Bu ürünü indirime girdiğinde sürekli stokluyorum. 
Çok değişik bir cilde sahibim.Karma desek karma değil,yağlı desek yağlı da değil. Burun çevrem acayip kuru ve pul pul oluyor.Yanaklarım ise normal ama kuruya dönük pul pul dökülmeler olabilir özellikle kış aylarında ama günde 2 defa olmak üzere yani sabah ve akşam nemlendirici uygularsam sivilce çıkmasına neden oluyor.Böyle ilginç bir cilt yapısına sahibim.Bu yüzden kullandığım ürünlere dikkat ediyorum. Çünkü bazı kullandığım ürünler burun çevremi nemlendirirken yanaklarımda sivilcelenmeye neden oluyor yada yanaklarıma iyi gelip de burnumu daha da kurutmaya neden oluyor o yüzden dikkat etmek zorundayım.




Avonun Extra Lasting Make-Up Remover ile tanıştıktan sonra bir daha vazgeçemedim.
Uzun zamandır kullanıyorum ve acayip memnunum. Minicik göründüğüne bakmayın kendisi çok güzel işler başarıyor :) Yukarıda gördüğünüz ürünün orijinal hali. 50ml'lik bir ürün. Ürünü çalkalayıp pamuğa döküyorsunuz yüzünüzdeki makyajı çıkarana kadar pamukla silip daha sonra bol suyla duruluyorsunuz.
Yağlı bir yapısı var ama o yağlı yapısı cildime hiç bir zarar vermedi aksine burun çevremdeki kuruluğu dindiriyor. 




Biz inanılmaz derecede iyi anlaşıyoruz :) O yüzden sizlere de bahsetmek istedim. Mutlaka daha iyi temizleyiciler de vardır ama denemeye fırsat vermek istemiyorum o derece de sevdiğim bir ürün.Makyajımı iyi derecede çıkarıyor ve cildime herhangi bir zarar vermiyor.Kurutma,yağlanma vs gibi. 
Keşke daha büyük boyu üretilse diyorum hep :) 50ml ama minnacık. Minnak ama bereketli bir ürün beni uzun zaman idare ediyor. Pamuğa biraz döküp bütün yüzümü temizliyorum ve ikinci defa pamuğa döküp kalıntılarını iyice temizleyip duruluyorum. Makyajımı genellikle akşam temizliyorum ve bununla temizledikten sonra nemlendirici sürmüyorum.Zaten sürme gereği hissetmiyorum.Yüzümde gerginlik falan olmuyor o yüzden nemlendirmeye ihtiyaç duymuyorum çünkü nemlendirici sürersem başıma neler gelecek biliyorum :) O yüzden sadece nemlendiriciyi gündüz uyguluyorum.

Eğer benim gibi acayip bir cildiniz varsa ve makyaj temizleyicisine ihtiyacınız varsa deneyin derim :) Bir defa denemekle hiç bir şey kaybetmezsiniz. Hem denemeden iyi yada kötü olabileceğini nasıl anlayabiliriz ki?
Sık sık indirime giren yada bir ürün alıp yanında hediyesi olabilen bir ürün.Yakınınızda Avon ürünlerine sahip olacağınız bir yer varsa katalogdan inceleyin,takip edin derim. :)

Beni takip etmeyi de unutmayın,sevgiler.. :)

3 yorum:

  1. Merhabalar.. İnan benim cilt tipim de seninkine benziyor,ne kullansam bir yanı eksik kalmış gibi oluyor :) bu temizleyiciye güvenemiyordum çünkü Avonun diğer süt şeklindeki temizleyicisinden memnun kalmamıştım.Bunu bir deneyeyim en iyisi :) paylaşımlara devam,takipteyim..ben de beklerim;witchinpurpleplanet.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :) Gerçekten çok zor bir cilt tipine sahibiz. Avonun dediğin süt temizleyiciden bende kullanıyorum ama gerçekten ondan memnun olmayan bir çok kişi var benim göz çevremde herhangi bir sorun olmadı.Her neyse bu temizleyiciye gelelim umarım sende benim gibi güzel bir sonuç alırsın :)

      Sil
  2. Ahh soru işaretleri vardı kafamda rahatladıım çok sağol :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)