22 Şubat 2013 Cuma

Çok Kısa Bir Alışveriş

Aynen başlıkta belirttiğim gibi çok kısa bir alışveriş oldu. Nasıl olduğunu hemen anlatmak istiyorum :) Uyandım,kahvaltımı yaptım ve blogları gezinirken Cicileydi'nin blogunda bugün BİM'de Diadermine ve Maybelline ürünleri olacağını okuduğum gibi bilgisayarı kapattım.Hızlıca giyinip,evden çıktım.Allah'tan BİM hemen yan tarafta,hızlıca giriş yaptım. Diadermine ve Maybelline ürünlerinin olduğu bölümü aradım neyse ki buldum.Maybelline'den eser yoktu! Beni hiç düşünmemişler! Bir tanecik bıraksalardı bari :/ Üstelik Maybelline maskaralar 9,95 tl'den satıştaymış..Her neyse yetişemedim. Diadermine BB Kreminde son iki tane olduğunu görünce kaptım hemen. Birde şansıma biri açık ton,diğeri orta ve koyu tonlar içinmiş ikisini de aldım. Diadermine BB Kreminde tanesi 9,95tl idi. Eğer yakınınızda BİM varsa bakın derim.Belki raflarda bir tanede olsa sizi bekliyor olabilir :)



Henüz kullanmadım en kısa zamanda kullanıp yorumlayacağım.Orta ve koyu tonlar için olan büyük ihtimalle çok koyu olacak ve annemin olacak.Açık tonunu da deneyip göreceğiz! İnşallah bu açık ton benim tenime uygun olur.Nivea'nın açık tonu maalesef ki çok sevmeme rağmen koyuydu,şöyle yapar böyle yapar kullanırım dedim ama kullanamadım maalesef. Diadermine BB Kremden umutluyum,görünürde tenime uyacak gibi ama bakalım deneyip yorumlayacağım.

Booool alışverişli günleeeer!
Sevgiler :)

13 yorum:

  1. Benim blogumda okudun sanırım..
    :)
    Başka yayınlayan olmadı bildğim kadarıyla
    ama cidden almaya değerdi kaçırılmıcak bir fırsattı
    ben ilk gittiğimde aldım ne varsa indirimden
    2. kez gittim 2 tane daha bb krem aldım :)
    kaçırılmıcak bir fırsattı hakkatten..

    Güle güle kullan bb kremlerini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sende gördüm canım yorumun için çok teşekkür ederim hemen yukarıya ekliyorum :) sende iyi günlerde kullan :) bol bol sürüp sürüştürelim :):)

      Sil
  2. bende gördüm bugün açık tonunu aldım. yaşlanma karşıtı özellikliymiş. maybeline rimmel lerinden bende göremedim boş stand vardı. =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaşlanma karşıtı özelliği var benim için biraz erken ama olsun aldım gitti valla :)))

      Sil
  3. aa diadermine demi çıkarmış bb.. yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Şanslısınız iki tane alabilmişsiniz bizim burda beimin önünde sıra oluyor açılmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende saat 12-1 gibi Cicileydi'nin blogunda gördüm ve hemen koştum son iki taneydi onuda kaptım şans gerçekten keşke daha erken görseydim maskaraları da kapardım :)

      Sil
  5. sıra olacağını bildiğim için ancak yetiştim ama 9 u 5 geçe gitmeme rağmen son kalanlara zor yetiştim normalde 9 da açılıyormuş bildiğin kapmışlar :D her şeyini aldım...açık ton olanı kendime koyu tonu anneme aldım maskaralardan ztn 6 tane geliyormuş 5 tane bayana çalışan var zaten 1 tane uçar gider açılışta diye biri söyleniyordu çok da haklıydı alana rastlayamadım ztn üzülmeyin :D bana da beklerim
    msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. bende aldım bende :) benimkide orta koyu, bi tek o kalmıştı çünkü daha denemedim ama uyacağını düşünüyorum, en azından yazın kullanırım..

    YanıtlaSil
  7. Bim olayını duymadım ya bende dün garnıerden aldım ama bugün kullandım memnun kaldım. Ten rengim çok açık olduğu için genelde uymuyor kremler ama bunu çok beğendim.. Kalmadıysa üzülmeyin arkadaslar garnıer ürünleri watsonsta 14,99.

    http://nohuttanask.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. lıft+ bb kremi ilk fdefa kullanacağım fondotenmi fondotense hergün akşam cildi temizlemek lazımmı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöten değil ama fondöten kıvamında yani renkli nemlendirici.Tabii ki kullandığınızda akşam temizlemeniz ve temiz bir ciltle uyumanız gerekir.

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)