28 Ocak 2017 Cumartesi

Sadeceiphone.com ~ Iphone Kapak ve Aksesuarları

Merhaba
Güzel bir hafta sonu geçirmeyi diliyorum...
Bugün kozmetik/makyaj dışı ama ışıl ışıl rengarenk yazıyla karşınızdayım.




www.sadeceiphone.com iphone kapak ve aksesuarlarından bahsedeceğim. Öncelikle fiyatlardan bahsetmek istiyorum. Fiyatlar piyasaya göre uygun ve uygun fiyata göre ürünleri oldukça kaliteli buldum. 



Elimde renk renk, çeşit çeşit mickey mouse kapak oldu. 



Eminim benim gibi aranızda kapak meraklısı olanlar vardır. Hatta öyle ki kıyafetime göre kapak seçer oldum :) Hem telefonumu zedelenmelerden koruyacak hem de sevimli, şık görünüm oluşturacak kapaklar tercih ediyorum.



Rengarenk ışıl ışıl kapakları sever misiniz? 
Lütfen yorum olarak favorinizi yazmayı unutmayın :)


Bu modelleri incelemek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.


Bu arada tüm kapaklarla beraber şeffaf uzun askıda paketin içinde bulunuyor.




Bu ise telefon yüzüğü ve tablet standı olarak kullanılıyor.



50 tl ve üzeri alışverişlerde hediye ediliyor.



Daha fazlası için www.sadeceiphone.com a bakmayı unutmayın.






Sevgiler

2 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)