2 Ocak 2017 Pazartesi

Pastel Kozmetik Ürünleri ve Günün Ojesi 235 ~ 239

Geçen hafta Pastel'den dolu dolu bir paket aldım. Benim için harika bir yılbaşı hediyesi oldu. Instagram hesabımda da storyde paketi birlikte açmıştık. Paylaşımlarımı kaçırmamak için beni takip etmeyi unutmayın :) (instagram:@tugceninkalemindenblog)





Şimdi ise Pastel paketimden neler çıktı ilk incelemesini yapmak istiyorum ayrıca ürünlerle ilgili yorumlarım tek tek ilerleyen günlerde gelecek...




Ojelerin, rujların renkleri şahane. Türk kozmetik firmalarının yaptığı yenilikler beni inanılmaz mutlu ediyor, gurur duyuyorum. Pastel'de güzel yenilikler var. 




Rujların rengi çok çok güzel. Oldukça ilginç renkler bulunuyor :) Farklı şeyler denemeyi seviyorum. Bu rujları da en kısa zamanda deneyip duruşlarını paylaşacağım.




Rujların fiyatı 13,50₺




Pastel Daylong likit mat rujlarını zaten severek kullanıyorum. Elimde olan renkleri burada ve 09 numaralı rengi burada kaleme almıştım. Paketimden ise 09 ve 23 numaralı rengi çıktı. 23 numaralı renkte oldukça güzel görünüyor en kısa zamanda deneyip paylaşacağım.




Daylong likit mat rujların fiyatı 21₺


Nude farlarından 80 ve 77 numaralı renk bulunuyor. Daha önceden 80 numaralı rengini paylaşmıştım. Severek kullandığım renklerden. Pastel'in nude farların yapıları ışıltılı ve mat olarak değişiyor. Mesela 80 numaralı renk ışıltılı yapıda 77 numara da mat yapıda. Burada da farlarından bahsetmiştim.



Farların fiyatı ise 10,90₺



İlk kez deneyeceğim kahverengi dipliner ve siyah kalem eyeliner. 


Dipliner 24,50₺
Kalem eyeliner 14,50₺


Ojelerin renkleri oldukça güzel zaten Pastel ojelerini severek kullanıyordum yeni renkler eklenmiş oldu.


Ojelerin fiyatı da 3,25₺


Pastelden bu paket ilk geldiğinde 235 ve 239 numaralı rengi sürüp instagram hesabımda paylaşmıştım. Burada da kalıcı olması adına paylacağım. 




Rengin güzelliğine bakar mısınız?




İlk kat olarak 235 numaralı rengi sürdüm. Üstüne de mavili, yeşilli ışıltıları olan 239 numaralı rengi sürdüm ve çok çok güzel oldu. Tırnağımdaki duruşunu çok sevdim. Nasıl olmuş siz de düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)



Sevgiler

8 yorum:

  1. oje çok hoş o lacivert ruj da harika gözüküyor buradan, dudakta da nasıl duracağını avayip merak ettim, hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda rujların nasıl durduğunu da paylaşacağım :)

      Sil
  2. rujların içinde bir tane metalik bronz gibi bir renk var ona bayıldım ojeler de harika güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujların rengi hem ilginç hem de güzel :) bronz olan renk gerçekten hoş... çok teşekkür ederim

      Sil
  3. güle güle kullan canım hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Ojelerin hepsini istiyorum bulduğum an alacağım o yanar döner kapaticiligi az mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden altına koyu renk sürdüm :) böyle daha güzel oldu sanki:)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)