8 Ocak 2017 Pazar

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj ~ 10

Merhaba
Günün rengi Golden Rose Longstay likit mat rujlarından 10 numaralı renk. 




İlk çıktığında en merak ettiğim renklerdendi ve maalesef hiçbir yerde stokta bulamıyordum. Bulamadıkça da merak ediyordum. Bir süre sonra buldum ve hemen satın aldım.



Gerçekten çok farklı bir tonu var. Grimsi, lilamsı tarif etmekte zorlandığım ama oldukça güzel bulduğum bir renk. 



Mat rujlar biliyorsunuz dudağı çok fazla kurutuyor. Öncesinde nemlendirici sürmeme rağmen bu kuru görüntünün sebebi malum havalar. Dudağım daha iyi durumda olduğunda daha da güzel görünüyor. 



Tek seferde tüm dudağıma ruju sürebiliyorum. Yapısı, pigmentasyonu oldukça başarılı. Renk eşitsizliği, dalgalanma vs olmuyor.



Kalıcılığı oldukça başarılı bir seri. Gün içinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum sadece bir şey içip yedikten sonra dudağın iç kısmında hafif soyulma oluyor. Ombre ruj görünümü oluyor :))
Elimde başka 1-2 rengi daha mevcut. Fiyatı ise 20₺



Bu arada çok soluk durduğunu düşünenler öncesinde farklı bir renk dudak kalemi kullanıp üstüne bunu kullanabilirler.



Sevgiler

1 yorum:

  1. rengi en değişik rujlardan biri ben de aldım bazen ölü gibi duruyor bazen de çok yakışıyor tuhaf bir renk..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)