24 Ocak 2017 Salı

Günün ojesi Flormar Full Color ~ FC06 Go Nude

Genelde bu tarz oje paylaşımlarımı günlük olarak instagram hesabımda paylaşıyorum. Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın:) Kullanıcı adım Tugceninkalemindenblog




Nude renkler benim kurtarıcım oluyor. 
Her kıyafete, her şeye uyum sağlıyor. Tırnakları temiz ve eli zarif gösterdiğini düşünüyorum.



Flormar Full Color serisi favorim oldu ve sıkça kullandığım ojelerimin arasında. Pigmentasyonu oldukça başarılı bir seri. Tek kat sürmek bile yetiyor. Kalıcılığı da gayet güzel ve seride birbirinden güzel renk seçeneği mevcut. Üstelik fiyatları çok çok uygun yanılmıyorsam 1,95₺ almıştım.

FC06 Go Nude rengini sıkça kullanıyorken nasıl olduğunu göstermek istedim. Tabii bir de süsledim :) Rossmann'dan aldığım Rival de Loop Young markasının rengi tırnak taşlarını kullanarak süsledim ve sonucu çok beğendim. Burada da kalıcı olması adına paylaşmak istedim :) 

Önceden instagram hesabımda görenler var mı? :) Ayrıca ilk kez görüyorsanız yorum bırakırsanız çok çok mutlu olurum :)



Sevgiler

8 yorum:

  1. flormarın en sevdiğim serilerinden biri bu bütün renkler harika...

    YanıtlaSil
  2. Kaç tane nude ojem olursa olsun yenisini alabilirim sanırım! Bayılıyorum! O minik süsler de çok yakışmış! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. kışın böyle nudeları seviyorum. tırnak taşları da çok güzelmiş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. tırnaklarım bu şekilde olmadığı için çok mutsuzum resmini çekip kuaföre göstericem ve bu şekli nasıl elde etmem gerektiğini uygulamasını isteyecem :D

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)