19 Ocak 2017 Perşembe

Flormar Push Up Definition Maskara

Merhaba
Geçenlerde instagram hesabımda Flormar'ın yeni çıkan koleksiyonu Future Historical ürünleriyle yaptığım makyajımı paylaşmıştım. Koleksiyonla tanıştığım günden beri deneyimleniyorum. Ambalajları, yapıları oldukça güzel severek kullandığım bir koleksiyon oldu. Bugün ise serideki Push Up Definition maskaradan bahsetmek istiyorum.




Öncelikle silikon fırça sevenlerin vazgeçilmezi olacağını düşünüyorum. 




Hafif dolgun, eğik bir fırçası var. 



Tek renk "Black" olarak üretilmiş. Benim için en en en güzeli siyah maskaralar. Renkli maskaralar bana göre değil. Siyahtan vazgeçemem :)



Uygulaması kolay kirpikleri tek tek ayırıyor ve tüm kirpiklere eşit miktarda uygulama sağlıyor. Topaklanma olmuyor ve kirpikleri yapıştırmıyor. Kirpiklere dolgunluk sağlarken doğal bir görünüm elde ediliyor.


Gün içinde dökülme yapmaması da oldukça iyi. Bu arada dökülme derken yanlış anlaşılmasın bazı maskaralar gün içinde boyası göz altına minik parçalar halinde dökülüp kötü bir görünüm oluşturuyor. Bu maskara da öyle bir problem olmadığı için sevdim.

Kalıcılığı güzel, garnier temizleme suyu ile temizliyorum. Biraz uğraştırıyor ama kirpiklerde dökülme olmadığı için sorun yok.

Günlük kullanım için ideal bir maskara. Son zamanlarda elimden hiç düşürmedim. 



Bende duruşu bu şekilde. Doğal durduğunu düşünüyorum. İsteğinize göre birkaç kat uygulayabilirsiniz. Ben 2 kat uyguladım ve günlük makyajımda da bu şekilde kullanıyorum.



Fiyatı ise 29,90₺

Future Historical koleksiyonunu mutlaka incelemenizi tavsiye ederim. Eğer bu koleksiyonu denediyseniz favori ürününüzü yorum olarak bırakmayı unutmayın.



Sevgiler

4 yorum:

  1. ben bu maskarayı kirpikleri tek tek ayırıp kıvırması özelliği sebebi ile çok sevdim yakında yazacağım ben de sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de günlük kullanım için kirpikleri ayırmasını, kıvırmasını ve bir miktar da hacim vermesini çok sevdim. İki katta günlük olarak istediğim etkiye ulaşıyorum ve dökülme yapmıyor oluşu da büyük artı. Ben makyajımı yağ ile çıkarıyorum; o yüzden bunu temizlerken hiç hiç zorlanmadım diyebilirim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ ile çıkarmayı bende deneyeyim çok teşekkür ederim:)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)