8 Ocak 2017 Pazar

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici

Bu ürünün seveni olduğu kadar sevmeyeni var. Açıkçası ben bazı özelliğini seven ama olumsuz durumla karşılaştığım için sevmeyenlerdenim. 





Öncelikle çift fazlı olduğu için hafif çalkalayıp kullanılan bir ürün. Yağlı bir yapısı var ve göz makyajınızı sildiğinizde yağlı bir görünüm bırakıyor. Bu durum beni çok rahatsız etmedi. Çünkü içerişindeki yağların bakım yapıp, kirpikleri onardığını düşünüyorum. Ayrıca bu temizleyicinin göz makyajınız temizlerken özellikle de maskarayı çıkarırken kirpiklerimi dökmemesini sevdim.



Temizlemesi de gayet başarılı. Zor çıkan kalıcı maskaraları ise 2 seferde temizliyorum.

Buraya kadar her şey gayet güzel olumlu değil mi? :) Peki neden sevmedim?



İlk kullandığımda hiçbir sorun yaşamadım. Hatta birkaç gün kullanmaya devam ettim ve bir sorun yoktu. Bir süre sonra göz çevremde hassasiyet oluşmaya başladı. Önce bu üründen kaynaklandığını düşünmedim kullanmaya devam ettim ama rahatsız olmaya başladım. Göz çevrem ve özellikle alt kirpik diplerinde yanma, sızlama hissi ve kızarıklık olmaya başladı. Böyle sorun yaşayınca da göz makyajı yapmak beni rahatsız ediyordu. 
Bir süre kullanmadım ve daha sonra tekrar bir şans verdim. Maalesef o yanma hissini tekrar yaşadığım için kullanamadım.

Ürünle ilgili düşüncelerim bu kadar. Ayrıca ürünün ben de olumsuz etki yaratması sizde de aynı etkiyi göstereceği anlamına gelmiyor. Tıpkı bende olumlu sonuç gösteren ürün sizde farklı sonuç gösterebileceği gibi. Her ürünün ciltteki etkisi, tepkisi kişiden kişiye farklılık gösterebilir.

Bu ürünü instagram hesabımda storyde paylaştığımda birçok kişiden DM ile ürünün çok güzel olduğunu ve çok memnun olduklarını belirten mesajlar almıştım. Açıkçası umutluydum ama sonuç bende bu şekilde.



Siz denediniz mi? Düşünceleriniz neler merakla bekliyorum.



Sevgiler

1 yorum:

  1. ben kullandım bunu çok kötü değildi diye hatırlıyorum ama tabi hassasiyet yaratmamıştı bende..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)