28 Ocak 2017 Cumartesi

Nuxe Reve De Miel Lip Balm / Besleyici Onarıcı Dudak Kremi

Başlıktanda anlaşıldığı gibi bugün blogumun konuğu Nuxe :)
Nuxe markasıyla ilk olarak bu ürünle tanıştım. Benim için lip balmlar özellikle kış aylarında vazgeçilmez oluyor. Her gece mutlaka sürüyorum. 




Nuxe ise harika onarma özelliğine sahip. Yoğun bir kıvamı var ve azıcık parmağıma alıp uygulamak yeterli oluyor. Katı kıvamından dolayı rujların altına uygulamayı sevmiyorum ihtiyacıma göre tek başına ve gece uyumadan önce kullanıyorum.



%80 doğal içerikten oluşuyor. (Akasya balı, Shea yağı, Bitkisel yağlar, Greyfurt esansı)

Kuru-çatlak görünümü onarıyor ve yumuşacık yapıyor.



Bu arada kokusundan bahsetmeden geçmek istemiyorum harika kokuyor. Greyfurt esansı içerdiği için yoğun turunçgil kokusu var ve portakallı keki hatırlatıyor bana :)) mis gibi bayılıyorum...



Paraben, koruyucu madde, mineral yağ, renklendirici, suni parfüm ve hayvansal madde içermiyor. 

15 gr oldukça bereketli bir ürün.

Severek kullandığım bu balmı herkese öneririm. İçeriği iyi bir balm arıyorsanız mutlaka bakın... Nuxe ürünlerini eczanelerde ve dermokozmetik online satış sitelerinde bulabilirsiniz.



Sevgiler

4 yorum:

  1. Favori lip balmlarından biri bu; bana çok iyi gelmişti! Stickler daha pratik geldiği için bir süredir almaıyorum ama hala çok seviyorum :) Öperim!

    YanıtlaSil
  2. bunu mutlaka denemek istiyorum o kadar çok övüldü ki merak ettim..

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)